?>
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهریور 1402 - 22:57
کد خبر : 22574

دختر عقاب آسیا دست کمی از احمدرضا عابدزاده ندارد + عکس

دختر عقاب آسیا دست کمی از احمدرضا عابدزاده ندارد + عکس

به تازگی تصویری از عقاب آسیا و خانواده اش در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که سرو صدای زیادی را به پا کرده است. احمدرضا عابدزاده در کنار همسرش و همچنین دخترش نگار و دامادش است.برخی از کاربران در صفحه شخصی عابدزاده به او هجوم آوردند که مشغول تفریح و خوش

به تازگی تصویری از عقاب آسیا و خانواده اش در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که سرو صدای زیادی را به پا کرده است.

احمدرضا عابدزاده در کنار همسرش و همچنین دخترش نگار و دامادش است.برخی از کاربران در صفحه شخصی عابدزاده به او هجوم آوردند که مشغول تفریح و خوش گذرانی در خارج از کشور است و به او و خانواده اش ایرادهای زیادی کرده اند.

blank

زندگی شخصی احمدرضا عابدزاده

احمدرضا عابدزاده متولد ۴ خرداد ۱۳۴۵ در آبادان دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران و باشگاه استقلال تهران است.او ششمین فرزند خانواده است و در کودکی بر روی زمین های داغ ودر زیر آفتاب سوزان آبادان به دنبال توپ می دوید. روزهای شوکوفایی خودرا پس از مهاجرت به اصفهان آغاز کرد. سالهای اولیه دهه ۶۰ در تیم هلال احمر اصفهان بازی می کرد.

احمدرضا عابدزاده و همسرش

همسرش نفیسه لطیفان در مورد ازدواج با عابدزاده گفت :وقتی من ۱۶ ساله بودم با عابدزاده ازدواج کردم آن دوران احمدرضا ۲۱ سال سن داشت ما خیلی سریع صاحب بچه شدیم یادمه ۱۸ سالم بودم که نگار را به دنیا آوردم .

نگار عابدزاده مانند پدرش علاقه مند به ورزش می باشد و توانسته کمربند مشکی کیک بوکسینگ را کسب کند رشته تحصیلی اش مدیریت بازرگانی می باشد .

این مطالب را هم دیگران می خوانند:

متأسفیم اما این رفتارها یعنی شوهرتان از شما متنفر است

مهناز افشار/رونمایی از تتوی جدید+عکس

بازیگر پیشکسوت سینمای ایران پس از مدتی سکونت در خارج از کشور به ایران بازگشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.