?>
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 15:37
کد خبر : 22636

معمای عجیب مرگ جوان پیک موتوری در شهرزیبا تهران

معمای عجیب مرگ جوان پیک موتوری در شهرزیبا تهران

شامگاه پنجشنبه ۱۶ شهریور در یک تماس تلفنی با کلانتری محله شهر زیبا گزارشی مخابره می شود که گویا در یک تعقیب و گریز میان دو موتور سوار که یکی از آنها موتور آپاچی سفید داشته ودیگری راننده پیک موتوری اینترنتی بوده است رخ داده و در این درگیری راننده پیک موتوری اینترنتی فوت کرده است. پس از اعلام این خبر

شامگاه پنجشنبه ۱۶ شهریور در یک تماس تلفنی با کلانتری محله شهر زیبا گزارشی مخابره می شود که گویا در یک تعقیب و گریز میان دو موتور سوار که یکی از آنها موتور آپاچی سفید داشته ودیگری راننده پیک موتوری اینترنتی بوده است رخ داده و در این درگیری راننده پیک موتوری اینترنتی فوت کرده است.

blank

پس از اعلام این خبر ماموران کلانتری شهرزیبا در کمترین زمان خود را به محل حادثه رسانده و همزمان با عوامل اورژانس و بازپرس محمد مهدی براعه از شعبه ۳ دادسرای امور جنایی تهران در صحنه جرم حاضر شدند .

در بررسی های ابتدایی مشخص شد که راننده موتور سیکلت آپاچی که ۲ نفر بوده اند در تعقیب راننده جوان بودند و زمانیکه اقدام متوقف کردن راننده ۳۸ ساله می کنند با شوکر ضربه ای به قفسه سینه وی زده و راننده پیک موتوری اینترنتی در ادامه روی زمین می افتد و به کام مرگ فرو می رود.

بازپرس ویژه قتل با توجه به مرموز بودن این پرونده دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و این در حالی بود که پزشک اورژانس علت اولیه مرگ مرد جوان را سکته قلبی اعلام کرده بود .

پزشکی قانونی پس از بررسی های اولیه علت اصلی مرگ راننده پیک موتوری اینترنتی را ایست قلبی اعلام کرده و در واقع گویا راننده موتور سوار آپاچی با شوکری که به بدن راننده پیک موتوری اینترنتی زدند که همان باعث ایست قلبی و مرگ او شده و پس از افتادن برروی زمین با ضربات چوب  مورد حمله قرار گرفته است و آثار  کبودی های روی جسد به همان دلیل است.

بنا بر این گزارش، برای ۲ پسر جوان که در تعقیب راننده پیک موتوری اینترنتی بودند دستور بازداشت را صادر و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.