?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 13:07
کد خبر : 22792

بمب افکن یحیی رسید / امشب قرارداد نهایی می شود

بمب افکن یحیی رسید / امشب قرارداد نهایی می شود

به احتمال زیاد امشب فلیپه کایسدو پرسپولیسی خواهد شد. توافق ها برای پیوستن فلیپه کایسدو به پرسپولیس نهایی شده است. فلیپه کایسدو مهاجم کارنامه دار اکوادوری که طی سال های اخیر در لیگ های مطرح و باشگاه های بزرگ اروپایی بازی کرده تنها یک امضا تا پیوستن به پرسپولیس فاصله دارد. او ابتدا رقم بالایی

به احتمال زیاد امشب فلیپه کایسدو پرسپولیسی خواهد شد. توافق ها برای پیوستن فلیپه کایسدو به پرسپولیس نهایی شده است.

کایسدو

فلیپه کایسدو مهاجم کارنامه دار اکوادوری که طی سال های اخیر در لیگ های مطرح و باشگاه های بزرگ اروپایی بازی کرده تنها یک امضا تا پیوستن به پرسپولیس فاصله دارد.

blank

او ابتدا رقم بالایی را مطرح کرد و اصرار داشت قرارداد او باید دو ساله باشد. رقمی که به هیچ وجه با سقف بودجه باقی مانده باشگاه پرسپولیس همخوانی نداشت. همین موضوع باعث شد تا در همان گام نخست همه چیز کنسل شود اما باشگاه پرسپولیس باز هم پس از چند روز پیگیری های خود را ادامه داد تا درنهایت این بازیکن را راضی به امضای قرارداد کرد.

 

خبرها حکایت از آن دارد که تمام توفق ها انجام شده و تنها یک امضا تا رسمی شدن قرارداد فلیپه کایسدو با پرسپولیس باقی مانده و به احتمال زیاد امشب این قرارداد این بازیکن گلزن با پرسپولیس رسمی خواهد شد.

تصاویری جالب از استایل خاص گلاره ناظمی داور ایرانی در بازی دیروز

واکنش سنگین رضا رشیدپور به تمسخر ورزشگاه آزادی توسط عربستانی ها

نگران دروازه پرسپولیس نباشید ! من مثل شیر ایستادم! دعا می کنم علی آقا برسد

این بازیکن اکوادوری در بازل سوییس چهره شد و عملکرد خوب او موجب شد تنها یک سال بعد منچسترسیتی به سراغ او بیاید و این بازیکن را جذب کند.

blank

این بازیکن اما نتوانست در جمع سیتیزن‌ها خودی نشان دهد و تنها پس از یک فصل حضور در اتحاد و به ثمر رساندن چهار گل، به تیم های دیگر قرض داده شد. اسپورتینگ لیسبون، مالاگا و لوانته اسپانیا تیم‌هایی بودند که کایسدو در آن‌ها عملکرد خوبی داشت.

همشهری آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.