?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 13:40
کد خبر : 22808

دوست داشتم به استقلال کمک کنم اما شرایط همیشه آنطوری که می خواهی نیست

دوست داشتم به استقلال کمک کنم اما شرایط همیشه آنطوری که می خواهی نیست

امید ابراهیمی هافبک سابق استقلال گفت: من به استقلال علاقه‌مند هستم و دوست داشتم کمک کنم.   امید ابراهیمی هافبک تیم ملی درخصوص شایعات بازگشت به استقلال گفت: واقعیت این است که در این ۵-۶ ماه این اتفاق رخ نداده که یک مدیرعامل یا سرمربی مستقیما با خود من صحبت کند و پیشنهاد بازگشت به

امید ابراهیمی هافبک سابق استقلال گفت: من به استقلال علاقه‌مند هستم و دوست داشتم کمک کنم.

 

امید ابراهیمی هافبک تیم ملی درخصوص شایعات بازگشت به استقلال گفت: واقعیت این است که در این ۵-۶ ماه این اتفاق رخ نداده که یک مدیرعامل یا سرمربی مستقیما با خود من صحبت کند و پیشنهاد بازگشت به استقلال را به من بدهد. هیچ وقت این پیشنهاد نبود و اگر بود، قطعا روی آن فکر می‌کردم و علاقه‌مند به بازگشت بودم.

او در ادامه اظهار داشت: من به استقلال علاقه‌مند هستم و دوست داشتم کمک کنم اما همیشه شرایط طوری پیش رفته که پیشنهاد نبوده یا زمانی بوده که من تحت قرارداد باشگاه بودم و امکان بازگشت وجود نداشته است.

فرمانده سابق استقلال در پایان گفت: بسیاری از بازیکنان هستند که با توجه به شرایط سنی و فنی باید کنار بروند و بازیکنان جوان‌تر بیایند. من به شخصه اگر در جام ملت‌ها باشم، آخرین دوره حضورم در تیم ملی خواهد بود و اگر نباشم هم تصمیم کادرفنی بوده و سعی می‌کنم از تیم ملی کنار بروم و جوان‌ها به تیم ملی کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.