?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 18:05
کد خبر : 22861

غلامپور به‌زودی شماره یک استقلال می‌شود!

غلامپور به‌زودی شماره یک استقلال می‌شود!

تمرینات استقلال در شرایطی در سکوت خبری در حال برگزاری است که چهره‌های سرشناسی در جمع شاگردان جواد نکونام حضور ندارند.

استقلال به‌واسطه مشکلات مالی و بدهی به آندره‌آ استراماچونی نتوانست مجوز حرفه‌ای‌سازی خود را دریافت کند و همین مسئله باعث شد تا با وجود کسب قهرمانی تاریخی و بدون شکست در لیگ بیست‌ودوم، آبی‌پوشان پایتخت با وجود کسب سهمیه مستقیم، نتوانند جواز حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست آورند. آبی‌ها در شرایطی نظاره‌گر حضور سایر تیم‌های ایرانی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هستند که این روزها تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

جواد نکونام که اختلافات آشکاری با مدیریت باشگاه استقلال دارد، بعد از آنکه تیم مورد رسانه‌ای موردنظر او از ساختار باشگاه استقلال کنار گذاشته شدند، ترجیح داده تا تمرینات تیمش را در سکوت خبری پیش ببرد و جالب آنکه با وجود آغاز تمرینات استقلال، عکس و یا خبری از آن در رسانه‌های رسمی این باشگاه منتشر نشده است. در این میان آنچه مشخص است اینکه نکونام برای برگزاری تمرینات تیمش با بحران کمبود بازیکن مواجه است و روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد.

غلامپور به‌زودی شماره یک می‌شود!

حسین حسینی تنها دروازه‌بان بزرگسال حاضر در تمرینات استقلال است؛ آن‌هم در شرایطی‌که حسینی به‌زودی اردوی استقلال را به مقصد تیم امید ترک می‌کند و قرار است همراه شاگردان رضا عنایتی در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت کند. جالب آنکه محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان دوم استقلال هم عضو تیم امید ایران است و جواد نکونام فعلاً به محمدجواد کیا اجازه حضور در تمرینات را نداده تا بحران فقدان دروازه‌بان در اردوی آبی‌ها وجود داشته باشد!

دستِ خالی نکونام در خط دفاعی

محمدحسین مرادمند و روزبه چشمی در کنار صالح حردانی بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی ایران هستند و سامان تورانیان هم همراه با خالدآبادی در اردوی تیم امید ایران است. حضور همزمان مرادمند و چشمی در اردوی ملی باعث شده تا باتوجه به مصدومیت آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی تنها مدافع میانی تخصصی حاضر در اردوی استقلال باشد و در سمت راست خط دفاعی هم در غیاب حردانی و تورانیان، نکونام گزینه تخصصی را در دسترس خود نمی‌بیند و کوین یامگا ناچاراً گویا فعلاً در نقش مدافع راست فعالیت خود را دنبال می‌کند.

چند تصمیم مهم علیه جواد نکونام/ علت اصلی مخفیانه شدن تمرینات استقلال فاش شد

آکادمی استقلال، عصای دست سرمربی آبی‌ها

نکونام با توجه به حضور ۵ بازیکن استقلال در اردوی تیم‌های ملی و جدایی قریب‌الوقوع حسین حسینی و امیرارسلان مطهری به مقصد تیم امید، تصمیم گرفته تا به سراغ تیم‌های پایه استقلال برود و گفته می‌شود که در روزهای گذشته برای تکمیل نفرات حاضر در تمرینات استقلال، نکونام راه چاره‌ای جز بهره‌وری از بازیکنان جوان استقلال نداشته است. سرمربی استقلال امید به آن دارد تا پیش از خروج مطهری از اردوی آبی‌ها، گوستاوو بلانکو به تهران برسد تا در خط حمله بحران موجود در خط دفاعی تکرار نشود.

بازی با هوادار لغو می‌شود؟

استقلال براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ دیدار هفته پنجم خود مقابل پرسپولیس را انجام نخواهد داد و برگزاری این بازی به زمان دیگری موکول شده است. آبی‌ها در هفته ششم باید پنجم مهرماه به مصاف تیم هوادار تهران بروند که با توجه به حضور حسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی، سامان تورانیان و امیرارسلان مطهری در اردوی تیم امید، گفته می‌شود که نکونام رسماً مخالفت خود را با برگزاری این مسابقه اعلام کرده و امید دارد که در این زمینه مسئولان سازمان لیگ همراهی کنند تا تیمش در غیاب بازیکنان کلیدی خود به مصاف تیم هوادار نرود. در صورت لغو دیدار با هوادار، مسابقه بعدی آبی‌پوشان پایتخت پانزدهم مهرماه مقابل مس رفسنجان خواهد بود. جالب آنکه گفته می‌شود جواد نکونام برای حفظ آمادگی شاگردانش به دنبال برگزاری بازی دوستانه است اما کمبود بازیکن در اردوی آبی‌ها باعث شده تا فعلاً نکونام به خواسته خود نرسد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.