?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 - 15:43
کد خبر : 3881

این خانم معلم به خاطر سایز سینه هایش از مدرسه اخراج شد

این خانم معلم به خاطر سایز سینه هایش از مدرسه اخراج شد
والدین به او اعتراض داشتند

سرویس گوناگون چمدون .یک معلم دبیرستانی کانادایی به دلیل سایز بزرگ سینه هایش  در کلاس به مرخصی اجباری  اعزام  شد.

والدین دانش‌آموزان دبیرستان اوکویل ترافالگار در جنوب غربی تورنتو ، جایی که Kayla Lemieux در کلاس مغازه تدریس می‌کرد، پس از ماه‌ها بحث در مورد ظاهر او را باعث انحراف اخلاقی فرزندان خود تشخیص دادند .

به گزارش نیویورک پست، مقامات منطقه مدرسه گفتند که او اوایل این هفته به مرخصی استحقاقی فرستاده خواهد  شد.

تصمیم به مرخصی دادن معلم پس از آن گرفته شد که روزنامه پست گزارش داد که روزنامه نگاران او را تعقیب کردند و متوجه شدند که او فقط در کلاس از پروتز سینه  استفاده می کند و به نظر می رسد در حالی که در محل کار نیست مانند مردان لباس می پوشد.

blank

خانم Lemieux به The Post گفت که زنی  که در تصاویر منتشر کردند او نیست و گفت که او یک بیماری نادر دارد که باعث می شود قفسه سینه بزرگتر از حد معمول داشته باشد.

این روزنامه گزارش داد که معلم پس از آن تعلیق شد که وزیر آموزش انتاریو، استفان لچه و اعضای پارلمان استانی، ناتالی پیر، استفن کرافورد، و افی تریانتافیلوپولوس از هیئت مدیره مدرسه به دلیل «عدم توجه به منافع و ایمنی خود از مسئولیت خود کناره‌گیری کردند.» سان گزارش داد .

مادری که  لین نام داشت، روز چهارشنبه به هیئت مدیره گفت که “اشکال هویت و بیان ارائه شده در محیط مدرسه [باید] در برابر شیوه های محافظت از کودک مورد بررسی قرار گیرد.”

هم مسئولان مدرسه و هم معلم هدف تهدیدها قرار گرفته اند و جلسات شورای آموزش و پرورش هرج و مرج شده است.

ماه گذشته نشریه پست گزارش داد که «این معلم  خارج از مدرسه، اغلب سینه‌ها، کلاه گیس و آرایش خود را کنار می‌گذارد و به‌عنوان یک مرد ظاهر می شود.

خانم لمیو معلم مورد اعتراض  به این روزنامه گفت که فردی که در تصاویر  توسط این رسانه منتشر شده او نیست و اتهام   استفاده از پروتز را رد کرد.

او به روزنامه گفت: «اینها  سینه های من  و واقعی هستند.

“من اینم. من اینگونه به نظر می رسم. شما با مردم در مورد  من صحبت کرده اید، اما آنچه آنها به شما می گویند خشن و نادرست است. من همیشه به همان شکلی که هستم بیرون می روم.

او افزود که درمان جایگزینی هورمونی را در سال ۲۰۲۱ شروع کرده است. او گفت که “در حال گذار” است، اما افزود که “یک فرد تراجنسیتی” نیست بلکه “اینترسکس” به دنیا آمده است.

او گفت که هرگز تشخیص داده نشده است، اما به The Post گفت که قفسه سینه بزرگ او ناشی از “ژیگانتوماستی” است.

ژیگانتوماستی یک بیماری نادر است که در آن سینه‌های شما بیش از حد بزرگ می‌شوند. این می تواند باعث درد، عفونت، ناراحتی و مشکلاتی در تصویر بدن شود. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند ژیگانتوماستی را با جراحی کوچک کردن سینه یا دارو درمان کند .

سرعت رشد سینه‌های شما می‌تواند متفاوت باشد، از چند هفته تا چند سال. این بافت تقریباً همیشه خوش خیم است (غیر سرطانی).

“این یک وضعیت غیر معمول است. فقط حدود ۳۰۰ مورد گزارش شده است.»

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.