?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 - 14:53
کد خبر : 22998

AFC رسما امید ایران را ناامید کرد / نتیجه تغییر نمی کند

AFC رسما امید ایران را ناامید کرد / نتیجه تغییر نمی کند

درحالی که شاگردان رضا عنایتی در تیم ملی فوتبال امید با وجود شکست یک بر صفر مقابل ازبکستان در آخرین دیدار مرحله گروهی خود این تصور را داشتند تا به عنوان یکی از چهار تیم دوم به مرحله نهایی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا صعود کنند، اما به خاطر کارت زرد بیشتر از این مهم بازماندند تا حسرت

درحالی که شاگردان رضا عنایتی در تیم ملی فوتبال امید با وجود شکست یک بر صفر مقابل ازبکستان در آخرین دیدار مرحله گروهی خود این تصور را داشتند تا به عنوان یکی از چهار تیم دوم به مرحله نهایی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا صعود کنند، اما به خاطر کارت زرد بیشتر از این مهم بازماندند تا حسرت حضور در المپیک برای ایران جاودانه شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا دقایقی قبل اسامی تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک را اعلام کرد که در بین ۱۶ تیم حاضر، نامی از تیم امید ایران دیده نمی‌شود.

 

دیروز در آخرین بازی مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیایی و راهیابی به المپیک یک بر صفر در برابر ازبکستان شکست خورد. پس از پایان این مسابقه مسئولان تیم امید در اعتراض به اخراج‌نشدن عبدالقادر خوشانف بازیکن شماره ۳ ازبکستان که در دقایق ۴۰ و ۹۰ به ترتیب روی اللهیار صیادمنش و محمدجواد حسین‌نژاد مرتکب خطا شد و از داور کارت زرد گرفت، اعتراض کردند.

نکته عجیب این است که این داور طبق آن‌چه در تصاویر تلویزیونی نشان داده شد به این بازیکن دو بار کارت زرد نشان داد اما او را اخراج نکرد. اکنون این سوال پیش می‌آید که آیا AFC پس از این اتفاق به شکایت تیم ایران ترتیب اثر می‌دهد و نتیجه مسابقه تغییر می‌کند یا خیر!

اما چرا نتیجه این بازی ۳-۰ به سود ایران اعلام نمی‌شود؟ به این دلیل که داور مرتکب اشتباه شده و فقط داور با جریمه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.