?>
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 16:33
کد خبر : 23171

اگر قصد دارند تیم خاصی را قهرمان لیگ کنند بگویند تا ما کنار بکشیم

اگر قصد دارند تیم خاصی را قهرمان لیگ کنند بگویند تا ما کنار بکشیم

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان گفت: ما قبلا به وزیر ورزش تذکر داده‌ایم، در روز رأی اعتماد شدیداً به حکمی که داده شده است اعتراض خواهیم کرد.اگر می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، نیازی به برگزاری لیگ وجود ندارد و باید دیگر رقبا در لیگ برتر شرکت نکنند. حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان گفت: ما قبلا به وزیر ورزش تذکر داده‌ایم، در روز رأی اعتماد شدیداً به حکمی که داده شده است اعتراض خواهیم کرد.اگر می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، نیازی به برگزاری لیگ وجود ندارد و باید دیگر رقبا در لیگ برتر شرکت نکنند.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رأیی که در ارتباط با باشگاه سپاهان صادر شد، ناجوانمردانه و ظلمی مضاعف در حق تیم سپاهان و هواداران این تیم بود، به نظر من این رأی اهانت به مردم اصفهان است.

وی افزود: حق سپاهان ضایع شده است، بازیکنان سپاهان با جان و دل در زمین بازی حاضر شدند و در ابتدای لیگ توانستند امتیازات کامل را به دست بیاورند و صدرنشین شدند که این موضوع وحشت تیم‌های مقابل را برانگیخت.

به بازگشت امتیازات سپاهان امیدواریم

موسوی لارگانی تصریح کرد: دو تیم پایتخت‌نشین فکر می‌کنند همیشه باید قهرمان و نایب‌قهرمان باشند و اگر تیمی در مقابل آن‌ها قد علم کرد با روش‌ها و اعتراضات واهی جلوی آن را بگیرند؛ مطمئن باشید حتی اگر این ۴ امتیاز برنگردد، سپاهان باز هم در زمین مسابقه رقبای خود را شکست خواهد داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که به بازگشت رأی و بازگشت سپاهان به صدرجدول امیدوار است، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نیز سپاهان مدعی بوده است و لیاقت کسب عناوین قهرمانی را داشته است؛ از حقوق هواداران و کسانی که شب و روز برای سپاهان زحمت می‌کشند دفاع خواهیم کرد، ما خادم مردم هستیم و طی نامه‌ای درخواست کردم تا از تضییع حقوق سپاهان جلوگیری شود.

اگر می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، لازم به برگزاری لیگ نیست

وی ادامه داد: ادعایی که در خصوص تخلف سپاهان مطرح می‌شود در سال جاری و در سال گذشته برای تیم پرسپولیس مطرح بوده است، اگر قرار است حکمی صادر شود باید برای همه متخلفان باشد و اگر این گونه نباشد یک ظلم آشکار در حق تیم‌های شهرستانی صورت پذیرفته است.

موسوی لارگانی گفت: اگر می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، نیازی به برگزاری لیگ وجود ندارد و باید قانونی طراحی شود تا رقبای پرسپولیس حق شرکت در لیگ برتر را نداشته باشند.

در روز رأی اعتماد وزیر ورزش از حق سپاهان دفاع خواهیم کرد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش گفت: ما قبلاً به وزیر ورزش تذکر داده‌ایم، در روز رأی اعتماد شدیداً به حکمی که داده شده است اعتراض خواهیم کرد و از وزیر پیشنهادی درخواست می‌کنیم تا جلوی این ظلم آشکار گرفته شود.

وی در پایان گفت: زمان فوتبال دوقطبی به پایان رسیده است و تیم‌های شهرستانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؛ از آقای هاشمی، وزیر پیشنهادی وزارت ورزش تقاضا داریم که جلوی این ظلم‌ها گرفته شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.