?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 8:08
کد خبر : 23240

دست دادن یزدانی با داور زن، دست ندادن سفیر با ملکه اسپانیا

دست دادن یزدانی با داور زن، دست ندادن سفیر با ملکه اسپانیا

با دست دادن کشتی‌گیران ملی پوش ازجمله حسن یزدانی با داور زن، حالا این سوال پیش آمده که آیا دست ندادن سفیر ایران با ملکه‌ی اسپانیا که جنجالی شد، واقعا دلیل قانونی داشته یا مساله پس از آن حل شده است؟ به گزارش انصاف نیوز، یزدانی در پایان دو بازی خود، طبق روال معمول این

با دست دادن کشتی‌گیران ملی پوش ازجمله حسن یزدانی با داور زن، حالا این سوال پیش آمده که آیا دست ندادن سفیر ایران با ملکه‌ی اسپانیا که جنجالی شد، واقعا دلیل قانونی داشته یا مساله پس از آن حل شده است؟

blank

به گزارش انصاف نیوز، یزدانی در پایان دو بازی خود، طبق روال معمول این مسابقات با داور زن دست داد و سپس داور دست هر دو کشتی گیر را گرفت و دست یزدانی را به نشانه‌ی پیروز میدان بالا برد.

روال مسابقات از پیش مشخص است. آیا برخی مسائل اینچنینی در حال حل شدن هستند یا استثنا بوده است؟

در ماجرای زمستان پارسال، سفارت ایران در مادرید درباره فیلم منتشره در مراسم سال نو در کاخ سلطنتی اسپانیا توضیحی داد. حسن قشقاوی سفیر وقت جمهوری اسلامی ایران در مادرید از دست دادن با ملکه لتیسیای اسپانیا خودداری کرده بود.

سایت فرارو گزارش روزنامه ال موندو را در این باره ترجمه کرده بود که به نقل از سفارت ایران در آن آمده بود: به تشریفات دربار کتباً اعلام شد سفیر بدون همراه در مراسم حضور خواهد داشت و همچون قبل به دلایل تشریفاتی نمی‌تواند با ملکه دست بدهد. همان‌گونه که کارشناس رسمی تشریفات در توضیحات خود به یک نشریه اسپانیایی گفت این موضوع توضیح مذهبی داشته و هرگز به معنی بی‌احترامی به مقام و شخصیت زن آن هم در سطح ملکه محترمه یک کشور نیست.

 

 

 

منبع : انصاف نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.