?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 23:17
کد خبر : 23380

نتایج بنچمارک انتوتو آیفون ۱۵ پرو مکس ناامید کننده است

نتایج بنچمارک انتوتو آیفون ۱۵ پرو مکس ناامید کننده است

جدیدترین گوشی پرچمدار اپل با ۸ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه و سیستم عامل ای او اس ۱۷ موفق به کسب ۱،۶۴۱،۸۸۳ امتیاز از آزمون‌های پلتفرم بنچمارک‌گیری AnTuTu شده است. این درحالیست که نسل قبلی، گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس موفق به کسب ۱،۴۷۴،۰۱۱ امتیاز از این آزمون شده بود. گرچه این امتیاز چشمگیری برای

جدیدترین گوشی پرچمدار اپل با ۸ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه و سیستم عامل ای او اس ۱۷ موفق به کسب ۱،۶۴۱،۸۸۳ امتیاز از آزمون‌های پلتفرم بنچمارک‌گیری AnTuTu شده است. این درحالیست که نسل قبلی، گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس موفق به کسب ۱،۴۷۴،۰۱۱ امتیاز از این آزمون شده بود.

blank

گرچه این امتیاز چشمگیری برای یک گوشی موبایل محسوب می‌شود، اما همچنان پادشاه این آزمون‌ها یک گوشی اندرویدی نسبتا گمنام است. گوشی وان پلاس Ace ۲ Pro با کسب ۱،۶۴۸،۷۳۵ امتیاز موفق شده همچنان بالاتر از اپل به‌عنوان «پادشاه بنچمارک انتوتو» قرار بگیرد و این یعنی عملکرد آن بهتر از پرچمدار اپل بوده است.

تا همین چند وقت پیش، گوشی‌های آیفون با اختلاف امتیازات بالاتری را نسبت به گوشی‌های اندرویدی کسب می‌کردند. اما حالا نتایجی که چند وقت اخیر توسط گوشی‌های اندرویدی به‌دست می‌آید، نشان می‌دهد که سایر رقبا پیشتازانه در حال سبقت گرفتن از اپل در زمینه عملکرد موبایل هستند.

با تمام این تفاسیر، شکی نیست که iPhone ۱۵ Pro Max محبوبیت بسیار بیشتری از گوشی وان پلاس دارد و تقریبا تمام کاربران بدون توجه به این بنچمارک‌ها، ترجیح می‌دهند گوشی آیفون را انتخاب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.