?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 9:53
کد خبر : 12609

۲۸ نشانه زنی که به شما خیانت می کند

۲۸ نشانه زنی که به شما خیانت می کند

دلایل و نشانه های بسیاری برای خیانت در یک رابطه وجود دارد . در ابتدای رابطه ، تصور نمی کنید زنی که عاشقش شده اید ، به شما خیانت کند . اگر خیانت را تجربه کرده اید ، برای کنار آمدن با آن و بهبود شرایط زندگی و ترمیم زخم هایی که به قلبتان وارد

دلایل و نشانه های بسیاری برای خیانت در یک رابطه وجود دارد . در ابتدای رابطه ، تصور نمی کنید زنی که عاشقش شده اید ، به شما خیانت کند . اگر خیانت را تجربه کرده اید ، برای کنار آمدن با آن و بهبود شرایط زندگی و ترمیم زخم هایی که به قلبتان وارد شده است ، از یک روانشناس کمک بگیرید . باید به زندگی عادی برگردید ، خوشحال باشید و شخص مناسبی که واقعا شما را دوست دارد ، پیدا کنید .

 

♨️نشانه های زنی که خیانت می کند 

وقتی با زن رویاهای خود ملاقات می کنید ، آخرین چیزی که در مورد او فکر می کنید ، این است که او به شما خیانت کند . به طور معمول ، مردم با هدف زندگی مشترک رابطه را شروع می کنند ، اما گاهی اوقات به دلایلی که قابل درک نیستند ، یک شریک زندگی از طرف دیگر فاصله می گیرد . شما ممکن است نشانه هایی را از شریک خود دیده اید که نگران کننده بوده است . در این مقاله به نشانه های زنی که خیانت می کند ، اشاره خواهیم کرد :

 

آیا همسرتان به شما خیانت می کند ؟

۱- او پریشان به نظر می رسد .

او ممکن است از نگاه کردن به شما طفره برود.  شما متوجه می شوید که به صورت مداوم در حال تکرار چیزها برای او هستید ، زیرا او به شما گوش نمی دهد . ماندن در مکالمه برای او دشوار است . اگر اقدامات شریک زندگی تان تغییر کند ، ممکن است این نشانه خیانت باشد . این نه برای محافظت از شما بلکه برای جلوگیری از احساس گناهی است که در او ایجاد شده است . اگر او شما را از قبل دور کند ، خداحافظی برای او آسان تر خواهد بود.

– او شما را در قرار با دوستانش دعوت نمی کند .

یکی از نشانه های زنی که خیانت می کند ، ممکن است این باشد که او اگر او به طور ناگهانی وقت بیشتری را با دوستان می گذراند و از شما برای حضور در این قرارها دعوت نمی کند . اگر او شما را دعوت نمی کند یا اصرار دارد که شما در خانه بمانید ، ممکن است درست نگران شده باشید .

۳- او در مورد آینده به روشی متفاوت صحبت می کند .

اگر او در مورد آینده صحبت می کرد و از کلمه “ما” استفاده می کرد ، اما اکنون در مورد کارهایی که می خواهد به تنهایی انجام دهد ، صحبت می کند ، این خوب نیست و می تواند نشانه های زنی که خیانت می کند ، باشد . اگر او شما را در برنامه های خود نمی گنجاند ، دلیلی برای آن وجود دارد و ممکن است پای کس دیگری در میان باشد .

 

۴- او توجه زیادی به تلفن خود می کند .

مطمئناً ، همه این روزها توجه زیادی به تلفن های خود می کنند ، اما اگر او تصمیم دارد به جای گفتگو با شما ، از طریق رسانه های اجتماعی زمان بگذراند یا به پیام های متنی پاسخ دهد ، می توانید از انگیزه های او سوال کنید و اگر پاسخ موجهه یا کار واجبی ندارد ، ممکن است جای نگرانی وجود داشته باشد . به گفته مشاور و درمانگر ، دکتر تریسی فیلیپس ، پنهان کردن چیزهایی در تلفن همراه ، ممکن است نشانه خیانت باشد . اگر تلفن و لپ تاپ شریک زندگی شما قبلاً احتیاج به رمز عبور نداشته است ، و اکنون این کار را انجام داده اند ، این نشانه خوبی نیست .  اگر شریک زندگی تان تلفن خود را حتی در حمام نیز با خود برد ، ممکن است نشانه های زنی که خیانت می کند ، باشد .

نشانه های زنی که خیانت می کند

 

۵- او دیگر به شما کشش جسمی ندارد .

یکی از نشانه های زنی که خیانت می کند ، این است که تمایل او به محبت های جسمی یا رابطه جنسی به طرز چشمگیری کم می شود . ممکن است هر کسی در طول زندگی مشترک ، به دلایل متفاوت مانند افسردگی یا فشار کاری ، در مرحله ای کشش جنسی کمتری داشته باشند . اما اگر دلیل موجهی برای این دوری کردن پیدا نمی کنید ، ممکن است نشانه ی خیانت باشد .

۶- او همیشه شلوغ است .

اگر او یک برنامه کامل داشته باشد و جایی برای شما نباشد که وقتی را در کنار هم بگذرانید ، در حالی که قبلاً تمام وقت را با هم می گذراندید ، چیزی اشتباه است . از نشانه های زنی که خیانت می کند ، این است که او حتی ممکن است خیلی شلوغ باشد که به درستی با شما صحبت کند . در حالی که زنان همواره علاقه مند به حرف زدن با مردی هستند که او را دوست دارند .

– او نمی خواهد در برنامه های شما باشد . 

آنچه زمانی ، رابطه صمیمی و سرگرم کننده بود ، ناگهان خیلی سرد می شود . اگر دوست دختر یا همسر شما به دنبال گذراندن وقت با شما نیست و یا از شما درباره برنامه تان سؤال نمی کند ، ممکن است به این دلیل باشد که او روزهای خود را با شخص دیگری پر می کند . در حالی که او نمی خواهد با شما باشد ،تلاش می کند به شما صدمه ای نزند. او از شما فاصله می گیرد و تلاش می کند که به زندگی بدون او عادت کنید .

 

۸- او پیشنهاد ازدواج شما را نمی پذیرد .

شما عاشق او هستید.   و به او پیشنهاد ازدواج می دهید . از نشانه های زنی که خیانت می کند این است که از ازدواج با شما صرف نظر می کند . حتی اگر مدت طولانی است که با هم در یک رابطه هستید . اگرچه ممکن است شما از پاسخ او شوکه شده باشید و مطمئناً احساس طرد می کنید ، ممکن است دلایل بزرگتری مانند خیانت برای آن وجود داشته باشد . طبق گفته های Everyday Health اگر شخصی در مورد ازدواج تردید داشت ، این می تواند نشانه خیانت باشد.  اگر او خیانت کند ، موضوع ازدواج را نمی بیند.  اینکه چرا او رابطه تان را تمام نمی کند ، موضوع دیگری است که ممکن است به دلایل خانوادگی یا منافع مالی و … باشد.

 

۹- شما متوجه دروغ گفتن او می شوید .

یکی از مهمترین نشانه های زنی که خیانت می کند ، دروغ گفتن است . زنان وفادار ، صادق هستند . حتی اگر به ضرر آن ها تمام شود . به هر دلیلی ، زنانی که خیانت می کنند ، سعی می کنند اشتباهات خود را پنهان کنند.  اگرچه ، مردان نیز همین کار را انجام می دهند .

۱۰- او به شما نمی گوید کجا می رود .

شما هیچ تصوری ندارید که او با چه کسی می رود و او فقط با یک جواب کوتاه مانند “دیدن چند دوست” می دهد . اینطور نیست که شما باید از هر حرکت همسر خود مطلع باشید ، اما اگر در پاسخ به سوال شما طفره می رود ، ممکن است از نشانه های زنی که خیانت می کند ، باشد .

 

۱۱- وقتی سؤال می کنید ، او عصبانی می شود .

اگر به حالت ناامیدی رسیدید و احساس کردید که باید درباره اینکه چه اتفاقی می افتد ، با او صحبت کنید ، وقتی که شروع به پرسیدن سؤال می کنید و او عصبانی می شود ، ممکن است به شما خیانت کرده است . Caleb Backe ، متخصص سلامتی و سلامتی می گوید ، نوسانات غیر قابل توضیح خلق و خوی می تواند نشانه خیانت باشد. طبق گفته دکتر دکتر رابرت وایس ، کارشناسی ارشد روانشناسی امروز ، او ممکن است به جای اینکه به سوال شما پاسخ دهد ، شما را سرزنش کند .

 

– او همیشه در لبه است .

از نشانه های زنی که خیانت می کند ، این است که به نظر می رسد او بی پروا یا عصبی است.  او ممکن است احساس گناه زیادی نسبت به اقدامات خود داشته باشد و او این احساسات را به شما نشان دهد . او همیشه در مرز عصبانیت ، ناراحتی و احساس گناه یا سرزنش شما قرار دارد .

این یک مکانیسم دفاعی است که بسیاری از افراد برای محافظت از خود و شخص دیگر از آن استفاده می کنند .

 

باید توجه کنید که دانستن نشانه های زنی که خیانت می کند و همچنین مراقبت کردن از رابطه تان ، نبایدشما را وسوسه کند و شروع به تهاجم به حریم خصوصی وی کنید.  بنابراین ، چند “مهم” را در خاطر داشته باشید :

سوابق تلفنی همسرتان را جستجو نکنید و ایمیل های او را نخوانید .

به تماس های او گوش نکنید .

تاریخچه مرورگر وی را جستجو نکنید .

سعی نکنید از او یا دوستانش بازجویی کنید .

اگر شواهد موجود است ، آن را نادیده نگیرید ، اما مجبور خواهید شد که رابطه را تمام کنید یا فضای کمی به او بدهید و به دنبال نشانه هایی باشید که در جایی دیگر خیانت می کند. ممکن است نیاز باشد که به یک زوج درمانگر مراجعه کنید یا با او صحبت کنید ، اما شبیه یک کارگاه به دنبال نشانه ها حرکت نکنید و از خود ، فردی شکاک نسازید .

 

۱۳- او بیش از حد با شخصی صحبت می کند . 

این شاید یکی از واضح ترین نشانه های زنی که خیانت می کند ، باشد . آیا او همیشه در حال گفتگو یا پیامک با شخصی است که ممکن است بگوید یکی از دوستان همجنس خود است ؟ او احتمالاً در حال خیانت است.  با این حال ، به خاطر داشته باشید ، دانستن اینکه مکالمات همیشگی همسرتان با شخصی ، نشانه خیانت است ، خیلی راحت نیست.

 

۱۴- هنگامی که شخصی خاصی در حال آمدن است ، او موضوع را تغییر می دهد یا رفتارش با شما عوض می شود .

برای این که آیا او در حال صحبت با شخصی جدید است ، به راهنمایی نیاز دارید ؟ یک راه برای دانستن این که آیا همسر شما خیانت می کند ، این است که وقتی با فرد خاصی در حال گفتگو است ، واکنش او را ارزیابی کنید .  آیا او سعی می کند موضوع را تغییر دهد یا بعد از گذراندن وقت خود با آن شخص ، به طور غیر طبیعی بی علاقه و سرد رفتار می کند ؟ از طرف دیگر ، اگر کنار شماست و آن شخص خاص نزدیک می شود ، او از شما فاصله می گیرد ، رفتارش با شما تغییر می کند یا موضوع صحبت را عوض می کند ، ممکن است یکی از نشانه های زنی که خیانت می کند، باشد .

 

۱۵- او همیشه کار می کند .

مشغول بودن به کار ، بهترین بهانه برای پوشاندن خیانت و وقت نگذاشتن برای شما است . اگر او خیانت کند ، به احتمال زیاد بهانه “کار” را زیاد خواهید شنید . اگر او اطلاعات بیشتری را برای روشن تر شدن وضعیت (و واقع بینانه تر) در مورد دلیل زیاد بودن کارش ، ارائه ندهد ، محتمل است که در حال خیانت به شما باشد  و جزییات را نگه می دارد تا از دروغ گفتن خودداری کند.

 

۱۶- او ادعا می کند دوستش به او احتیاج دارد ، اما اوضاع را توضیح نمی دهد .

در نشانه های زنی که خیانت می کند ، اگر کار نباشد ، دوست است . او ممکن است ادعا کند که دوستش به او نیاز دارد و باید از خانه برود ، اما دلیل اینکه چرا به او نیاز دارد را به شما توضیح نمی دهد . یا زمان های متعدد و زیادی را به بهانه آن دوست ، از شما دور می شود .

 

– او به دنبال دوستان جدید است .

پیدا کردن دوستان جدید ، خوشحال کننده و طبیعی است . اما از نشانه های زنی که خیانت می کند ، می تواند این باشد که او به طور ناگهانی با یک گروه کاملاً جدید بیرون می رود ، و از آشنا کردن شما با آن ها خودداری می کند . اگر او علاقه ای به معرفی شما با دوستان جدید یا دیدار با افراد قدیمی با شما نداشته باشد ، احتمالاً چیزی به پایان رسیده است.  اگر او به دنبال این نیست که شما را در زندگی جدید خود بگنجاند ، خوب ، باید ابتدا فکر کنید که در این زندگی جداگانه چه می گذرد .

 

۱۸- او به طور مداوم آشفته است .

وقتی او در کنار شما است ، ممکن است مرتبا پریشان به نظر برسد . حتی اگر کنار شما نشسته باشد ، ذهن او در جایی دیگر است … یا با شخص دیگری . مشکلات شما دیگر مورد علاقه او نیست.  هر چه در محل کار یا با دوستان یا خانواده شما اتفاق می افتد ، او وقت و حوصله زیادی برای نگرانی در مورد آن ها ندارد .

 

۱۹- او دیگر از آرزوها و اهداف خود با شما حرف نمی زند .

در صورتی که شریک زندگی شما معمولاً احساسات خود را با شما به اشتراک می گذاشت ، این دو برابر صادق است.  اگر او پریشان باشد و نمی خواهد آن چه را که از آن نگران می شود و یا در مورد آن امیدوار است ، به اشتراک بگذارد ، نشانه های زنی که خیانت می کند ، وجود دارد ، زیرا او شخص دیگری را در ذهن خود قرار داده است و با او در مورد آرزوها یا نگرانی هایش صحبت می کند .

– او  در مورد حریم شخصی خود ، وسواس بیش از حد دارد .

ناگهان ، همه چیز زندگی شخصی وی است.  همه چیز راز است و شما حق ندارید چیزی را بدانید. بهترین دفاع ، همانطور که گفته می شود ، حمله است.  اگر او چیزی را پنهان کرده است ، ساده ترین کار این است که شروع به سرزنش شما کند که حسادت می کنید یا حساس شده اید و او به فضا احتیاج دارد .

 

۲۱- او مشکوک رفتار می کند .

از نشانه های زنی که خیانت می کند ، این است که او همیشه مشکوک است که شما به تلفن او نگاه می کنید.  او همیشه فکر می کند شما در حال شنیدن مکالمات او هستید . این یک اشاره بزرگ است که او چیز بزرگی را پنهان می کند ، و این احتمالا خیانت است .

 

۲۲- او ناگهان بسیار حسود می شود .

او نه تنها شما را به حسادت متهم می کند ، بلکه خودش نیز مرتباً حسادت می کند. حسادت او می تواند به روش های بسیار مختلفی بروز کند. او ممکن است شروع به آزار و اذیت شما در مورد هر زنی کند که شما می شناسید . این برای هر دوست زن یا همکارانی که دارید ، دو برابر خواهد شد . این حسادت تازه کشف شده ، علامتی بسیار شایع است که کسی در تلاش است تا وجدان پر گناه خود را آرام کند .

 

– او به دنبال دلایل شکایت و دعوا کردن است .

اگر حسادت نباشد ، مزاحمت مداوم است . چرا لباس خوبی ندارید ؟ چرا او همیشه باید آشپزی کند ؟ چرا شما در کارتان پیشرفت نکرده اید ؟  این شکایات می تواند به اشکال مختلفی مطرح شود ، اما همه چیز به یک چیز کاهش می یابد:  او به شما می گوید خوشحال نیست.

 

۲۴- او به جدی گرفتن رابطه ، علاقه ای ندارد .

این مورد در تضاد با گذشته قرار دارد .  برخی از خانم ها علاقه مند نیستند که رابطه را به سمت یک نقطه خاص سوق دهند : به ازدواج یا فرزندان یا هر معیار دیگری که ممکن است شما در ذهن داشته باشید . با این حال ، اگر شریک زندگی شما قبلاً آن چیزها را می خواست و حالا او حتی علاقه ای به بحث در مورد آن ها ندارد ، قطعاً علاقه خود را به رابطه با شما از دست داده است و احتمالاً علاقه دیگری به موضوع دیگری پیدا کرده است.

عدم جدی بودن در او را می توان از نشانه های زنی که خیانت می کند ، دانست .

 

۲۵- او با گفتن “دوستت دارم” مشکل دارد .

شما ممکن است بیشتر از روزهای ابتدایی ، به او ابراز علاقه کنید ، اما اگر او وقتی می گوید “من تو را دوست دارم” کمی دلسرد به نظر می رسد یا به نظر می رسد که این حرف را به زور زده است ، احتمالا یکی از نشانه های زنی که خیانت می کند را دارد . اگر هیچ اشتیاقی در پشت مهمترین عبارت در روابط شما یعنی دوستت دارم ، وجود نداشته باشد ، مشکلی پیش آمده است ، چه خیانت باشد و چه نباشد .

– او در مورد هیچ موضوع اضافه ای صحبت نمی کند .

فقط “من تو را دوست دارم” نیست که نشان می دهد رابطه سالم و ارتباط عاشقانه برقرار است.  یک رابطه نمی تواند بدون ارتباط مستقیم به افکار یکدیگر عمل کند . و این ارتباط مستقیم با صحبت کردن و معاشرت پیرامون موضوعات متفاوت محقق می شود .  اگر او از صحبت کردن در مورد افکارش ، سر باز می زند ، در واقع او نمی خواهد شما یک دید روشن از زندگی درونی او بدست آورید . این ممکن است به موارد مهمتر نیز گسترش یابد.

آیا او دیگر حاضر نیست حتی یک فیلم برای دیدن انتخاب کند یا در یک بحث دوستانه مشارکت کند ؟ آیا او دیگر رستورانی برای شام انتخاب نمی کند یا به شما در انتخاب لباستان نظری نمی دهد ؟ چه موضوعات جدی باشد و چه موضوعات کوچک روزمره ، اگر او با شما در ارتباط مستقیم نیست ، تقریباً دلیلی دارد و می تواند از نشانه های زنی که خیانت می کند ، باشد .

این نشانه ای است که می توانید به راحتی آزمایش کنید .  مکالمه را به سمت مباحثی که باید او انتخابی انجام دهد ، هدایت کنید. او را آزار ندهید ، اما ببینید چند بار در طول چند مکالمه او از انتخاب کردن یا پیشنهاد دادن ، طفره می رود . همچنین از نشانه های زنی که در حال خیانت است ، این است که او از تصمیم گیری های جدی و سر راست به خصوص در مورد رابطه تان خودداری می کند .

 

– او لباس می پوشد ، اما نه برای شما .

لباس های جدید ، کفش های جدید ، آرایش و رنگ موی جدید .  و او از آن ها برای تحت تأثیر قرار دادن شما استفاده نمی کند . شاید او سعی می کند برای یک هدف دیگری خوب به نظر برسد که شما نیستید . اگر او به طور ناگهانی وسواس به کار کردن یا بهتر شدن در ظاهر پیدا می کند ، و علاقه خاصی به اشتراک گذاری تجربه با شما و یا نشان دادن کار خود به شما نشان نمی دهد ، ممکن است از نشانه های زنی که خیانت می کند ، باشد .

آرزوی داشتن سلامتی یا ظاهر بهتر یک هدف کاملاً ارزشمند است ، اما در یک رابطه عادی ، این هدف مشترک است یا حداقل پیشنهاد می شود که به اشتراک گذاشته شود . اگر او این بخش از زندگی خود را برای خودش نگه می دارد ، تصمیم دارد این را با شما در میان نگذارد . و ممکن است برای رسیدن به این هدف ، فرد دیگری را سهیم کرده است .

 

۲۸- او در حال رشد دادن شخصیتی جدید است .

مردم با گذشت زمان تغییر می کنند ، اما معمولاً تغییرات ظریف است . یک علاقه جدید ، یک عادت جدید ، یک دیدگاه جدید در مورد یک موضوع . اگر تغییرات سریع و شدید در شریک زندگی شما اتفاق بیفتد ، احتمالاً وی تحت تأثیرات بیرونی قرار گرفته است .  ممکن است شخص دیگری نباشد ، اما این نوع تغییرات بزرگ نشان می دهد که او از رابطه ای که در آن قرار گرفته ، خوشحال نیست . و بهتر است برای بهبود رابطه و حل مشکل تان قدمی بردارید .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.