?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 10:38
کد خبر : 23557

نتایج تیم ملی کشتی فرنگی تا اینجای مسابقات

نتایج تیم ملی کشتی فرنگی تا اینجای مسابقات

مسابقات ۳ وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۳۱ شهریور و اول مهرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد. در پایان مسابقات ۳ وزن دوم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. مهدی محسن نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم پنجم شد و سید دانیال سهرابی در وزن ۷۲ کیلوگرم

مسابقات ۳ وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۳۱ شهریور و اول مهرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.
صدرنشینی کشتی ایران در پایان مسابقات هفت وزن در پایان مسابقات ۳ وزن دوم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. مهدی محسن نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم پنجم شد و سید دانیال سهرابی در وزن ۷۲ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

🤼در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر الدار حافظ اف از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ سئونگ هاک کیم از کره جنوبی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. محسن نژاد در این مرحله مقابل کریستوفر کرایمر از آلمان با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب ژولومان شارشنبکوف قهرمان جهان از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب اسلام جان بهرام اف از ازبکستان شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۲ آرتور پولیتایف از اوکراین را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد در یک کشتی برابر با نتیجه ۷ بر ۷ و به دلیل امتیاز درشت کمتر مغلوب علی ارسلان قهرمان جهان از صربستان شد و با توجه به شکست ارسلان در دور بعد، سهرابی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

🤼در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ مارکوس راگینگر از اتریش را شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۱ جرارد کورنیزاک از لهستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۱ فلیکس بالدوف از نروژ را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در این مرحله با نتیجه ۳ بر  صفر مغلوب گابریل روسیلو کیندلان از کوبا شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس به برتری دست یافت و ضمن کسب سهمیه المپیک پاریس، صاحب مدال برنز شد.

اسامی نفرات برتر ۳ وزن دوم به شرح زیر است:
🤼۶۰ کیلوگرم: ۱- ژولومان شارشنبکوف (قرقیزستان) ۲ – کنیچیرو فومیتا (ژاپن) ۳- اسلام جان بهرام اف (ازبکستان) و لی گیو کائو (چین) ۵- مهدی محسن نژاد (ایران) و گئورگ غریبیان (ارمنستان)
🤼۷۲ کیلوگرم: ۱- ابراهیم محمد حسن قانم (فرانسه) ۲ – روبرت فریتش (لهستان) ۳- علی ارسلان (صربستان) و سلجوق جان (ترکیه) ۵- شینگو هارادا (ژاپن) و استویان کوباتوف (بلغارستان)

🤼۹۷ کیلوگرم: ۱- گابریل روسیلو کیندلان (کوبا) ۲- آرتور الکسانیان (ارمنستان) ۳- محمدهادی ساروی (ایران) و آرتور عمراف (چک) ۵- ابوبکر خاسلاخانوف (بلاروس) و میندوگاس ونچکایتیس (لیتوانی)

1929697

در پایان مسابقات ۷ وزن برگزار شده، تیم ایران با ۸۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی تیمی قرار دارد، آذربایجان با ۷۰ امتیاز دوم است و تیم‌های ترکیه با ۵۳ امتیاز، قرقیزستان با ۵۰ امتیاز، ازبکستان با ۵۰ امتیاز و کوبا با ۴۸ امتیاز در جایگاه‌های سوم تا ششم قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.