?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 11:54
کد خبر : 23622

داستان عجیب پیوستن نبیل باهویی به پرسپولیس

داستان عجیب پیوستن نبیل باهویی به پرسپولیس

بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان، باشگاه پرسپولیس موفق شد نبیل باهویی را برای تقویت خط حمله خود به خدمت بگیرد. در مورد آمار نبیل در سال‌های اخیر و رزومه او زیاد صحبت شده ولی هواداران پرسپولیس منتظر هستند تا عملکرد او را در زمین و با پیراهن پرسپولیس ببینند. در مورد مهاجم جدید

بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان، باشگاه پرسپولیس موفق شد نبیل باهویی را برای تقویت خط حمله خود به خدمت بگیرد.

blank

در مورد آمار نبیل در سال‌های اخیر و رزومه او زیاد صحبت شده ولی هواداران پرسپولیس منتظر هستند تا عملکرد او را در زمین و با پیراهن پرسپولیس ببینند. در مورد مهاجم جدید قرمزها ذکر چند نکته جالب توجه است. این بازیکن وقتی در سوئد حضور داشت با چند ایرانی ارتباط بسیار نزدیکی پیدا کرد و با آن‌ها در یک منظقه زندگی می‌کرد.

blank

ارتباط نزدیک و صمیمی او با رفقای ایرانی اش باعث شد تا اطلاعات نسبتا خوبی از ایران داشته باشد و به همین دلیل بدون مشکل پیشنهاد پرسپولیس را قبول کرد. پیشتر هم نوشته بودیم که این بازیکن، ارتباط صمیمانه ای با زلاتان دارد.

همچنین طی روزهای اخیر شایعه شده بود که همسر نبیل ایرانی است و او به این دلیل راضی به پیوستن به پرسپولیس شده است. موضوعی که طبق پیگیری‌ها صحت ندارد و همسر این بازیکن ایرانی است. همانطور که قبلا نوشتیم، از آنجایی که این بازیکن فصل قبل با بشار همبازی بود،

blank

از ستاره عراقی سابق پرسپولیس در مورد این تیم و شرایط فوتبال ایران سوال‌هایی پرسید و بشار هم او را ترغیب کرد تا پیشنهاد پرسپولیس را قبول کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.