?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 13:33
کد خبر : 23736

سوتی های عجیب و غریب مدیرعامل پرسپولیس کار دستش می دهد

سوتی های عجیب و غریب مدیرعامل پرسپولیس کار دستش می دهد

حجم سوتی‌ها و اشتباهات و تصمیمات مشکوک درویش طی یک ماه اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته و او سوژه مردم در شبکه‌های اجتماعی شده است. کافی است با یک جستجوی ساده، حواشی متعددی که حول نام درویش در فوتبال ایران در ماه پایانی تابستان رخ داده را بشمارید. او بی وقفه مشغول تولید اخباری

حجم سوتی‌ها و اشتباهات و تصمیمات مشکوک درویش طی یک ماه اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته و او سوژه مردم در شبکه‌های اجتماعی شده است.

کافی است با یک جستجوی ساده، حواشی متعددی که حول نام درویش در فوتبال ایران در ماه پایانی تابستان رخ داده را بشمارید. او بی وقفه مشغول تولید اخباری است که حتی هواداران خودی را نیز عصبانی و خشمگین کرده است.

درویش که در ماجرای مذاکره علیرضا بیرانوند با استقلال، صحنه تاریخی فرار از چنگ هواداران و خبرنگاران با کشیدن کت روی سرش و خوابیدن در صندلی عقب ماشین را ثبت کرد و بعدا مدعی شد که حال جسمانی‌اش خوب نبوده و راهی بیمارستان شده بود، نتوانست جوابی برای دو پرس غذای دریافتی از باشگاه که در زیر پایش جاسازی شده بود، پیدا کند! البته شاید فردی که حالش تا آن حد از هوش رفتگی وخیم است، هنوز این حواس را دارد که سهمیه غذایش را با خود به درمانگاه ببرد.

به هر حال چندی بعد درویش با حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه سه، صراحتا به وجود یک هوادار متمول و کمک او به جذب بازیکنان اعتراف کرد که همین سوتی، دستاویز شکایت باشگاه سپاهان علیه پرسپولیس و احتمالا کسر امتیاز از سرخ ها خواهد شد.

درویش که به تازگی بدون موافقت و مجوز یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس، یک مهاجم خارجی بنام نبیل باهویی را با آمار بسیار ضعیف در چند سال اخیر، استخدام کرده و در رسانه‌ها هم جواب اعتراض مسئول اول امور فنی سرخ‌ها را با جملاتی نامربوط داده است، حالا با حجم گسترده فشار هواداران برای پاسخگویی مواجه شده است. پرسپولیس پیش از باهویی، با دردسر زیاد از شر یک مهاجم بنجل دیگر به نام پریرا خلاص شده بود.

هواداران جذب خودسرانه باهویی در خط حمله پرسپولیس را به موضوعات پشت پرده ربط می‌دهند که تقریبا همه می‌دانند چیست؛ اما سابقه نداشته که مدیرعاملی تا این حد تابلو و علنی دست به جذب بازیکن از مدیر برنامه‌ها و دلالان بدون نظر سرمربی بزند.

البته درویش ید طولایی در ساختن پاسخ های خلق الساعه دارد؛ درست مثل کشاندن موضوع فلسطین به حضور جنجالی دخترش در مراسم استقبال از رونالدو!

ادله قانع کننده درویش البته به این مقدار محدود نشد و او پای مترجمی رایگان دخترش و اعتماد انحصاری به او آن هم در حضور مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون و مدیر روابط بین‌الملل پرسپولیس برای پرسیدن سوال اختصاصی خودش را نیز به پرونده باز کرد تا از اساس مشکل بزرگ تری به نام عدم اعتماد وی به مدیران متخصص حاضر در باشگاه هم مطرح شود.

هم اکنون با وجود گذشت چند روز از شکست پرسروصدای پرسپولیس ایران مقابل النصر عربستان، حواشی زیادی پیرامون همراه بردن دختر رضا درویش در فرودگاه منتشر شده است.

صف مردم برای دیدار و گرفتن عکس با کریستانو رونالدو، که طبیعی بود، اما ماجرای گم شدن پیراهن امضا شده ستاره پرتغالی به دختر توان‌یاب نقاش فاطمه حمامی، همه و همه حواشی و اتفاقاتی بود که پیرامون دیدار پرسپولیس و النصر عربستان به وجود آمد.

دو شب پیش، علیرضا بیرانوند با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره عمر مدیریتی رضا درویش در پرسپولیس صحبت کرد و این صحبت‌ها باعث شد تا این گمانه‌زنی پدید بیاید که رضا درویش احتمالاً قرار است جای خود را به فرد دیگری در مدیرعاملی این باشگاه بدهد. از طرف دیگر با انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان صحبت از تغییرات احتمالی در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به گوش می‌رسد، اما چیزی که مشخص است این که وزیر ورزش در وهله نخست اگر به دنبال تغییرات در بدنه ورزش باشد در ابتدا در معاونت‌های وزارت ورزش این کار را انجام خواهد داد.

از سوی دیگر، رضا درویش، پایگاه خوبی این روز‌ها در جامعه هواداری پرسپولیس ندارد، به طوری که در فضای مجازی هشتک برکناری درویش هم ترند شد. او که این روز‌ها با حواشی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند، با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شده است. عدم پرداخت پاداش‌های بازیکنان در فصل گذشته، عدم جذب دروازه‌بان دوم مطمئن، عدم جذب مهاجم باکیفیت مدنظر کادر فنی و مواردی دیگر از جمله انتقاداتی است که به سوی درویش روانه شده و شاید خود او بهتر از هر کسی بداند که برای ادامه کار در پرسپولیس چه شرایط سختی پیش‌ روی دارد.

یکی دیگر از اتفاقاتی که درویش با اشتباه خودش در پرسپولیس رقم زد، بحث پرداخت بدهی بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس است. با وجود مصاحبه صریح درویش و تاکید روی واریز بموقع پول، حالا فاش شده که مدیرعامل سرخ‌ها باعث یک ضرر و غرامت عجیب ۱۰ میلیاردی جدید علیه باشگاه شده اشت!

درویش نتوانست به تعهدات در قبال این دروازه‌بان کروات عمل کند و حالا به دلیل بدعهدی باید ۲۰۰ هزار دلار به عنوان جریمه به این دروازه‌بان بپردازد؛ این در حالی است که اگر پرسپولیسی‌ها براساس قول‌هایی که به این دروازه‌بان دادند، مطالبات او را پرداخت می‌کردند، این ۲۰۰ هزار دلار جریمه گریبان سرخ‌پوشان را نمی‌گرفت و درویش بهتر از هر کسی می‌داند که مسبب این جریمه بدعهدی نسبت به پرداخت مطالبات رادوشوویچ بوده است.

باشگاه پرسپولیس که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و در دوران مدیریت درویش مشکلات مالی زیادی را تجربه کرده، هنوز نتوانسته مطالبات بازیکنان فصل قبل را بابت سه قهرمانی بپردازد و حالا این جریمه ۲۰۰ هزار دلاری یک بدبیاری تمام عیار برای این باشگاه به شمار می‌آید. چه درویش مدیرعامل پرسپولیس باشد و چه فرد دیگری بر مسند مدیریت این باشگاه بنشیند، پرداخت این مبلغ هنگفت سنگ بزرگی مقابل اهداف مالی پرسپولیسی‌ها خواهد بود و چه بسا درویش اگر به تعهداتی به دروازه‌بان کروات داده بود، عمل می‌کرد این اتفاق رخ نمی‌داد. هرچه هست درویش که در فصل نقل و انتقالات با عدم جذب یک دروازه‌بان مطمئن و یک گلزن، زیر تیغ انتقادات قرار گرفته بعد از حواشی دیدن رونالدو توسط او و دخترش در فرودگاه و مشکلات مالی، با جریمه ۲۰۰ هزار دلاری، یک بار دیگر تحت فشار افکار عمومی جامعه هواداری پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

 

تابناک ورزشی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.