?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 18:48
کد خبر : 23831

بلایی که سردار آزمون بر سر خودش و تیم ملی آورد جبران ناپذیر است

بلایی که سردار آزمون بر سر خودش و تیم ملی آورد جبران ناپذیر است

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان که پس از درخشش در لیگ روسیه عازم فوتبال آلمان شد پس از ناکامی در باشگاه بایر لورکوزن در چند ماه گذشته به صورت قرضی به فوتبال ایتالیا رفت. اگرچه قبل از سردار آزمون بازیکنانی مانند علی سامره و رحمان رضایی به عنوان بازیکنان ایرانی در لیگ ایتالیا حضور

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان که پس از درخشش در لیگ روسیه عازم فوتبال آلمان شد پس از ناکامی در باشگاه بایر لورکوزن در چند ماه گذشته به صورت قرضی به فوتبال ایتالیا رفت.

blank

اگرچه قبل از سردار آزمون بازیکنانی مانند علی سامره و رحمان رضایی به عنوان بازیکنان ایرانی در لیگ ایتالیا حضور داشته‌اند
اما فوتبال دوستان ایرانی امیدوار بودند که استعداد درخشانی مانند سردار آزمون بتواند در ایتالیا شانس خود را امتحان کرده و مانند روزهای اوجش در لیگ روسیه بدرخشد.

اما متاسفانه این روزها اخبار خوبی از سردار آزمون در لیگ ایتالیا مخابره نمی‌شود تفکرات دفاعی خوز مورینیو سرمربی تیم فوتبال آسروم و همچنین حضور بازیکنان بزرگی در این باشگاه مانع حضور فیکس سردار آزمون در ترکیب نهایی رم‌ شده است.

از طرفی خوزه مورینیو سرمربی این باشگاه در اظهار نظری عجیب اعلام داشته است که سردار آزمون بازیکن مد نظر او نبوده است و مدیران این باشگاه بدون کسب رضایت او اقدام به جذب سردار آزمون نموده اند.

مورینیو در ادامه عنوان می‌کند که سردار آزمون هنوز به روزهای اوج و آمادگی خود نرسیده است و باید بیشتر تمرین کند.

و این در حالیست که نام سردار آزمون در لیست اروپایی باشگاه رم دیده نمی‌شود و او تنها در بازی‌های داخلی ایتالیا می‌تواند برای رمی‌ها بازی کند.

 

نیمکت نشینی سردار آزمون آن هم زمانی که چند ماه دیگر تیم ملی فوتبال کشورمان باید در بازی‌های جام ملت‌های آسیا در قطر حضور پیدا کند بزرگترین لطمه به فوتبال ملی ایران است.

قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بیش از هر کسی می‌داند که حضور سردار آزمون آماده و سرحال در کنار مهدی طارمی در خط حمله تیم ملی چقدر می‌تواند برای کسب نتایج قابل قبول در جام ملت‌های آسیا مفید باشد.

به نظر می‌رسد شرایط برای سردار آزمون در باشگاه رم ایتالیا چنگی به دل نمی زند و نمی‌توان به آینده او در این باشگاه امیدوار بود.

ای کاش سردار آزمون این تصمیم چالش برانگیز را نمی‌گرفت و قبل از حضور در باشگاه رم شرایط خود و این باشگاه را با دقت بررسی می‌کرد

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.