?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 19:09
کد خبر : 23835

من رقیب سرسخت آیفون و سامسونگ هستم

من رقیب سرسخت آیفون و سامسونگ هستم

یکی از کارشناسان گوشی های هوشمند گفت: بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده است، گوگل پیکسل ۸ به یکی از گوشی های مورد علاقه سال تبدیل شده است. اما اکنون پیشرفت جدیدی وجود دارد که می تواند این گوشی را به بهترین گوشی هوشمندی که تا به حال خریداری کرده اید تبدیل کند. به

یکی از کارشناسان گوشی های هوشمند گفت: بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده است، گوگل پیکسل ۸ به یکی از گوشی های مورد علاقه سال تبدیل شده است. اما اکنون پیشرفت جدیدی وجود دارد که می تواند این گوشی را به بهترین گوشی هوشمندی که تا به حال خریداری کرده اید تبدیل کند.

blank
به گفته تینا مزدکی، کارشناسان می گویند، “همانطور که قبلاً گفته شد، پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو جدید می توانند تا هفت سال به روز رسانی نرم افزاری ارائه دهند. این هفت سال ممکن است شامل هفت نسخه کامل سیستم عامل نباشد. اندروید، اما به این معنی است که گوگل بهترین پیشرفت را ارائه می دهد. سازگاری با هر تلفن موجود در بازار و این یک پیشرفت بزرگ در ۳ سال به روز رسانی کامل و به روز رسانی های امنیتی است. پنج سال وعده داده شده برای سری پیکسل ۷.
در مقایسه، سامسونگ پنج سال به‌روزرسانی کامل اندروید را در چند نسل گذشته گوشی‌های خود ارائه کرده است. در حال حاضر، دوره به روز رسانی نرم افزار اپل معمولاً پنج سال است، اگرچه گاهی اوقات می تواند طولانی تر یا کوتاه تر از حد انتظار باشد. هر دو شرکت استاندارد طلایی در توسعه نرم افزار هستند، اما به نظر می رسد گوگل برنده خواهد شد.
اکنون، اگر کسی یک گوشی جدید می‌خواهد که قبل از ارتقا دوباره برای مدت طولانی دوام بیاورد، من یک آیفون ۱۵ را توصیه می‌کنم. اسمارت‌فون‌های اپل در هنگام فروش یا تجارت معنای بیشتری دارند. در حالی که پیکسل‌های قدیمی‌تر به اندازه آیفون‌ها برای خرید و فروش ارزش ندارند، اگر ارتقاهای هفت ساله ارائه شوند، در توصیه کردن Google Pixel به هر کسی که به دنبال خرید یک تلفن پاسخگو و بادوام است تردیدی ندارم.

تغییرات بزرگ بین نسل‌های گوشی‌ها کند شده است و این موضوع بروزرسانی گوشی را آسان‌تر می‌کند. به علاوه، ما شاهد تغییرات زیادی هستیم که با بروزرسانی‌های نرم‌افزاری مرتبط هستند و به تلفن‌های قدیمی اجازه می‌دهند تا بیشتر شبیه به دستگاه‌های امروزی شوند و چندین سال بعد ساخته و فروخته شده است. اگرچه اندروید ۱۴ امسال یک بروزرسانی نسبتاً معمولی بوده است، اما همچنان ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است که ارزش بیشتری را برای هر گوشی، به‌ویژه گوشی‌های قدیمی‌تر، به ارمغان می‌آورد.

اکثر به روز رسانی های امنیتی یک مزیت آشکار دارند، آن ها از گوشی شما در برابر سوء استفاده از داده های شما یا سایر داده های شخصی محافظت می کنند. باز کردن قفل برنامه‌ها یا ویژگی‌های جدید به اندازه یک به‌روزرسانی کامل اندروید یا کاهش ویژگی هیجان‌انگیز نیست، اما به همان اندازه مهم است.
برخلاف برخی از جنبه‌های پیکسل ۸، گوگل آشکارا درباره سازگاری نرم‌افزار صحبت نمی‌کند، بنابراین فعلاً باید با این شایعات به عنوان شایعه برخورد کنیم. اگر افشای اطلاعات تایید شود، به این معنی است که پیکسل ۸ را می‌توان به کاربران معمولی گوشی‌های هوشمند، به‌ویژه آن‌هایی که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه با کاهش سرعت ارتقاء خود هستند، توصیه کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.