?>
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 18:23
کد خبر : 23883

تا رفتم دوش بگیرم استقلال ۳تا از پرسپولیس خورد/ من استقلال را قهرمان آسیا می کنم

تا رفتم دوش بگیرم استقلال ۳تا از پرسپولیس خورد/ من استقلال را قهرمان آسیا می کنم

فرهاد مجیدی اهل مصاحبه نیست اما بهترین مصاحبه عمرش را با خبروزشی انجام داده است. سال قبل در چنین روزهایی کمتر کسی فکر می‌کرد فرهاد مجیدی تحت عنوان سرمربی استقلال بتواند این تیم را بدون حتی یک شکست به عنوان قهرمانی لیگ برتر برساند اما چنین اتفاقی برای آبی‌پوشان تحت هدایت فرهاد به وقوع پیوست.

فرهاد مجیدی اهل مصاحبه نیست اما بهترین مصاحبه عمرش را با خبروزشی انجام داده است.
blank

سال قبل در چنین روزهایی کمتر کسی فکر می‌کرد فرهاد مجیدی تحت عنوان سرمربی استقلال بتواند این تیم را بدون حتی یک شکست به عنوان قهرمانی لیگ برتر برساند اما چنین اتفاقی برای آبی‌پوشان تحت هدایت فرهاد به وقوع پیوست.

مجیدی در مصاحبه مفصل با خبرورزشی که روز هفتم مهرماه منتشر شد به صراحت از رویاهایی حرف زد که هنوز هم آن‌ها را دنبال می‌کند. فرهاد که مهرماه سال ۹۳ مشغول دیدن دوره‌های مربیگری در اروپا بود قاطعانه گفت دلش می‌خواهد روزی سرمربی استقلال شود و بهترین تیم تاریخ این باشگاه را بسازد. او همچنین مدعی شد می‌خواهد استقلال را قهرمان آسیا بکند.

سرمربی اسبق آبی‌پوشان پایتخت در خلال این مصاحبه از مربیانی که برایش حسابی زحمت کشیدند نیز سخن به میان آورد و روی نام فرهاد کاظمی، محمد مایلی‌کهن و ناصر حجازی خیلی مانور کرد و همچنین گفت وقتی در ۱۸ سالگی توسط مایل‌کهن به تیم ملی دعوت شد، از خجالت رویش نمی‌شد که به تمرینات این تیم برود.

مجیدی در بخشی از این مصاحبه به مطالبات خودش از استقلال هم اشاره کرد و گفت در مجموع بالغ بر یک میلیارد تومان از این باشگاه چک دارد که هنوز وصول نشده. او با تاکید بر این‌که طاقت نداشت جلوی ۱۰۰هزار استقلالی از فوتبال خداحافظی کند به خاطره جالبی پیرامون دربی معروف بهمن ماه سال ۹۰ اشاره کرد و گفت: من آن زمان قطر بودم و همراه با فرزاد مشغول تماشای بازی بودیم وقتی استقلال با دو گل پیش افتاد به فرزاد گفتم می‌روم دوش بگیرم اما وقتی از حموم برگشتم، دیدم استقلال سه گل از پرسپولیس خورده و مسابقه را واگذار کرده است!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.