?>
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 0:12
کد خبر : 23952

بیرانوند فنی بیست اخلاق صفر / می خواهی بروی استقلال خب برو!

بیرانوند فنی بیست اخلاق صفر / می خواهی بروی استقلال خب برو!

اظهارات اخیر علیرضا بیرانوند در یک برنامه تلوزیونی خشم مدیران این باشگاه را در پی داشته و به گوش آقای دروازه‌بان رسانده‌اند که باید به زودی در کمیته انضباطی حاضر شود و پاسخگوی اظهاراتش باشد. بیرانوند با حضور در یک برنامه زنده تلوزیونی اظهاراتی را علیه مدیران باشگاه داشت و هچنین ماجرای کمک یک هوادار

اظهارات اخیر علیرضا بیرانوند در یک برنامه تلوزیونی خشم مدیران این باشگاه را در پی داشته و به گوش آقای دروازه‌بان رسانده‌اند که باید به زودی در کمیته انضباطی حاضر شود و پاسخگوی اظهاراتش باشد.

blank

بیرانوند با حضور در یک برنامه زنده تلوزیونی اظهاراتی را علیه مدیران باشگاه داشت و هچنین ماجرای کمک یک هوادار به این تیم را لو داد که این موضوع به مذاق مدیران پرسپولیس خوش نیامد.

مطالب دیگری نیز از زبان بیرانوند بیرون آمد که خشم پیشکسوتان این باشگاه را در پی داشته است. در همین راستا مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس حرف‌هایی علیه بیرانوند زده که بسیار شگفت آور است.

فنونی زاده گفته: «همیشه از بیرانوند به لحاظ فنی به نیکی یاد کردم. اما اخلاقی صفر است. داستان کشاله هم که قبل از بازی با النصر گفت الکی است. می‌گوید کشاله مشکل دارد. اگر مشکل داشت فوتبال را باید کنار می‌گذاشت. آقای بیرانوند گذشته‌ات را فراموش نکن. ماشین چند میلیاردی سوار می‌شود، اما تمرکز داشته باش. دفعه دوم است که هواداران را آزار می‌دهد. می‌خواستی بروی استقلال خب، برو!»

درعین حال دیگر پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نیز بابت اظهارات بیرانوند ناراحتند. دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس حتی با برخی جملات صدای استقلالی‌ها را هم در آورده است. بیرانوند در آن برنامه نسبت به حضور مطهری و حسینی در هانگژو نیز ایراداتی گرفته بود که این موضوع تکدر خاطر استقلالی‌های حاضر در تیم ملی را به دنبال داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.