?>
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 23:56
کد خبر : 24062

سلام گوستاوو/ بالاخره استقلال از بچه محل مسی رونمایی کرد

سلام گوستاوو/ بالاخره استقلال از بچه محل مسی رونمایی کرد

گوستاوو بلانکو پس از برگزاری جلسه با علی خطیر، قراردادش را با آبی پوشان امضا کرد. گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی و جدید استقلال است که در آخرین روز از بازار نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان نکونام اضافه شد اما از آنجایی که قرارداد این بازیکن به صورت رسمی ثبت نشده بود، او از زمان حضور در

گوستاوو بلانکو پس از برگزاری جلسه با علی خطیر، قراردادش را با آبی پوشان امضا کرد.

بالاخره استقلال از مهاجم خارجی جدیدش رونمایی کرد

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی و جدید استقلال است که در آخرین روز از بازار نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان نکونام اضافه شد اما از آنجایی که قرارداد این بازیکن به صورت رسمی ثبت نشده بود، او از زمان حضور در ایران، در تمرینات گروهی و بازی های دوستانه تیمش شرکت نمی کرد.

علی رغم سرباز زدن بلانکو از حضور در تمرینات گروهی، او طی ۱۶ روز اخیر که در تهران حضور دارد، تمرینات انفرادی خود را برگزار می کرد و نکته عجیب اینکه رسانه رسمی باشگاه، خبر مربوط به نداشتن قرارداد رسمی این بازیکن را تکذیب کرد ولی در روزهای گذشته از حضور مدیربرنامه های این بازیکن در ایران خبر داده بود.

سرانجام و پس از برگزاری جلسه ای که امشب میان خطیر و بلانکو برگزار شد، این بازیکن قرارداد رسمی خود را با استقلال به امضا رساند و رسانه رسمی آبی ها نیز تصویری از این بازیکن با لباس دوم تیم را منتشر کرد تا مشخص شود خبر نداشتن قرارداد این بازیکن صحیح بوده و بلانکو از فردا می تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

1933538

لازم به ذکر است که به دلیل حضور سه بازیکن استقلال در ترکیب تیم امید و شرکت در بازی های آسیایی هانگژو، بیش از یک ماه از آخرین بازی تیم نکونام می گذرد و حتی احتمال دارد در صورت صعود شاگردان عنایتی به مراحل بالاتر، دیدار استقلال در برابر مس رفسنجان نیز لغو شود.

ورزش۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.