?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 14:01
کد خبر : 24131

آغاز رسمی رقابت مهاجمان گل نزن پرسپولیس باهم / چه کسی رکورد گل نزنی را به نام خود خواهد کرد؟

آغاز رسمی رقابت مهاجمان گل نزن پرسپولیس باهم / چه کسی رکورد گل نزنی را به نام خود خواهد کرد؟

مهاجمان گل نزن پرسپولیس حالا در یک رقابت سخت قرار دارند. پرسپولیس تابستانی عجیبی را در خط حمله خود سپری کرد. شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا، عیسی آل کثیر و در نهایت مهدی عبدی از این تیم جدا شدند و پرسپولیس برای روزهای زیادی تنها شهاب زاهدی را به عنوان مهاجم تخصصی خود داشت‌. زاهدی پس از چهار بازی

مهاجمان گل نزن پرسپولیس حالا در یک رقابت سخت قرار دارند.

پرسپولیس تابستانی عجیبی را در خط حمله خود سپری کرد. شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا، عیسی آل کثیر و در نهایت مهدی عبدی از این تیم جدا شدند و پرسپولیس برای روزهای زیادی تنها شهاب زاهدی را به عنوان مهاجم تخصصی خود داشت‌.

blank

زاهدی پس از چهار بازی لیگ و یک بازی آسیایی که بدون هیچ رقیب خاصی سپری کرد در امر گلزنی ناکام بود و هواداران پرسپولیس به شدت انتظار گلرنی مهاجم‌شان را می‌کشند.

حالا پرسپولیس یحیی گل‌محمدی با جذب نبیل باهویی و اضافه شدن او به اسکواد تیم یک مهاجم دیگر را در اختیار دارد. نبیل این روزها در تمرینات سرخ‌ها در دوحه حاضر بوده است.یحیی نشان داده اگر بازیکن تازه جذب شده‌اش آمادگی خوبی داشته باشد از بازی دادن به او دریغ نمی‌کند و باید دید مقابل الدحیل شاهد بازی کردن مهاجم سوئدی خواهیم بود یا خیر.حالا دیگر شهاب زاهدی در پرسپولیس بدون رقیب نیست و شاید همین حالت رقابتی برای او کمک کننده هم باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.