?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 13:28
کد خبر : 24114

پرسپولیس چوب برنامه ریزی های غلط فدراسیون را می خورد/ فیفا دی بعدی را لغو کنید

پرسپولیس چوب برنامه ریزی های غلط فدراسیون را می خورد/ فیفا دی بعدی را لغو کنید

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری خود پیش از دیدار با الدحیل از فدراسیون فوتبال خواست، اردوی تیم ملی در فیفادی بعدی را لغو کند.  سرمربی پرسپولیس گفت: همه تیم‌های حاضر در گروه ما مشغول لیگ خود هستند و هر سه، چهار روز بازی می‌کنند و نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می‌کنند اما ما

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری خود پیش از دیدار با الدحیل از فدراسیون فوتبال خواست، اردوی تیم ملی در فیفادی بعدی را لغو کند.

یحیی گل محمدی

 سرمربی پرسپولیس گفت: همه تیم‌های حاضر در گروه ما مشغول لیگ خود هستند و هر سه، چهار روز بازی می‌کنند و نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می‌کنند اما ما به خاطر برنامه ریزی‌های غلط فدراسیون یادمان نمی‌آید آخرین بازی ما در لیگ برتر کی بوده است.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با الدحیل گفت: قبل از هر چیز درباره میزبانی باشگاه الدحیل تشکر دارم و امکانات خوبی گذاشتند. امروز هم در استادیوم اصلی تمرین خواهیم کرد و شرایط را فراهم کردند. باتوجه به اتفاقاتی که در هفته اول رخ داد و نتوانستیم و امتیاز مورد انتظار را بگیریم، بازی دوم ما در این گروه سخت مهم جلوه می‌کند و فکر می‌کنم برای الدحیل و ما دیداری باشد که هر دو تیم دنبال برد و کسب سه امتیاز هستند.

فدراسیون فیفادی را لغو کند

سرمربی پرسپولیس با اشاره به تعطیلی بازی‌های لیگ برتر گفت: البته یک مشکل بزرگی که داریم عدم حضور در شرایط مسابقه است و متاسفانه لیگ کشورمان به علت بازی‌ها آسیایی هانگژو لغو شده و هیچ دیداری نداشتیم و یک معضل بزرگ برای باشگاه‌ها و حتی برای خود تیم ملی امیدمان است. شاید الان جای این مسائل نباشد اما از فدراسیون و تیم‌های لیگ‌برتری می‌خواهیم فیفادی (پنجره بازی‌های ملی) آینده را لغو کنند و به فکر فوتبال باشگاهی ایران باشند چون لیگ به شرایط سختی می‌رسد و عدم برگزاری مسابقات به باشگاه‌ها و تیم ملی ضربه می‌زند. امیدوارم یک تصمیم خوب در این رابطه گرفته شود.

آمدیم با دست پر به تهران برگردیم

او ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی از سمت بازیکنان ببینیم. چیزی که در پرسپولیس یاد می‌گیریم این است که برای هدف‌های بزرگ می‌جنگیم و مطمئنم فردا بازیکنانم عملکرد خوبی خواهند داشت و امیدوارم بتوانم بازی خودم را به حریف دیکته کنم. هر چند می‌دانیم الدحیل تیم قدرتمند آسیا است و کادرفنی خوب و بازیکنان حرفه‌ای دارد اما ما آمدیم که بازی خودمان را برگزار کنیم و بتوانیم لیاقت خودمان را نشان دهیم و بتوانیم در نهایت با امتیاز به تهران برگردیم.

گل‌محمدی درباره شرایط بازیکنان مصدوم تیمش از جمله امیری و ترابی گفت: متاسفانه چندین مصدوم داریم که فعلا اسامی آن‌ها را نمی‌گوییم و تا تمرین امروز هم فرصت داریم که راجع به آن‌ها فکر کنیم آیا می‌توانند فردا ما را همراهی کنند یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.