?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 11:08
کد خبر : 24320

می‌خواهی یک تکه از چمن ورزشگاه مان را به تو بدهیم تا آن را به ایران ببری؟!

می‌خواهی یک تکه از چمن ورزشگاه مان را به تو بدهیم تا آن را به ایران ببری؟!

موضوع ورزشگاه آزادی و چمن خراب آن نه تنها صدای همه را درآورده، بلکه به یک فاجعه بزرگ تبدیل شده است و خیلی‌ها با استفاده از تصاویر چمن خراب ورزشگاه آزادی فوتبال ایران را مسخره کردند. بعد از پیروزی دلچسب پرسپولیس مقابل الدحیل در خاک قطر، اتفاق تلخی رخ داد که باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس

موضوع ورزشگاه آزادی و چمن خراب آن نه تنها صدای همه را درآورده، بلکه به یک فاجعه بزرگ تبدیل شده است و خیلی‌ها با استفاده از تصاویر چمن خراب ورزشگاه آزادی فوتبال ایران را مسخره کردند.

blank

بعد از پیروزی دلچسب پرسپولیس مقابل الدحیل در خاک قطر، اتفاق تلخی رخ داد که باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس شد. یکی از هواداران باشگاه الدحیل بعد از سوت پایان بازی و وقتی بازیکنان پرسپولیس قصد رفتن به رختکن را داشتند، خطاب به سروش رفیعی گفت: می‌خواهی یک تکه از چمن ورزشگاه مان را به تو بدهیم تا آن را به ایران ببری؟!

اتفاق تلخی که به شدت باعث ناراحتی پرسپولیسی‌ها شد و شرمندگی و خجالت‌زدگی آن‌ها را در پی داشت. سروش که اصلا انتظار شنیدن چنین حرفی را نداشت، با عصبانیت و ناراحتی زیاد خودش را به رختکن رساند تا بیشتر از این قطری‌ها، ایرانی‌ها را مورد تمسخر قرار ندهند.

شاید در نگاه اول صحبت‌های این هوادار قطری با سروش جنبه کل کل فوتبالی داشته باشد ولی وقتی به این جمله فکر می‌کنید، متوجه خواهید شد که این نه کل کل مرسوم در فوتبال بوده و نه جنبه شوخی داشته است. این یک تمسخر بزرگ از سوی فردی بوده که از عدم توانایی و سو مدیریت مسئولان ورزش ما استفاده کرده و به خودش اجازه داده تا  ایران و ایرانی را مورد تمسخر قرار دهد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.