?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 10:15
کد خبر : 24309

هنرنمایی جدید هادی چوپان با رقص زیبای بندری + فیلم‌

هنرنمایی جدید هادی چوپان با رقص زیبای بندری + فیلم‌

هادی چوپان (Hadi Choopan) بدنساز حرفه ای و ورزشکار پرآوازه‌ کشورمان است که در ۴ مهر ۱۳۶۶ در روستای ابنو شهرستان سپیدان استان فارس متولد شد. هادی چوپان عضو باسابقه تیم ملی ایران است و افتخارآفرینی های ملی چشمگیری را در کارنامه ورزشی اش دارد. او مدیریت یک باشگاه مجهز بدنسازی را در شهر شیراز

هادی چوپان (Hadi Choopan) بدنساز حرفه ای و ورزشکار پرآوازه‌ کشورمان است که در ۴ مهر ۱۳۶۶ در روستای ابنو شهرستان سپیدان استان فارس متولد شد. هادی چوپان عضو باسابقه تیم ملی ایران است و افتخارآفرینی های ملی چشمگیری را در کارنامه ورزشی اش دارد.

blank

او مدیریت یک باشگاه مجهز بدنسازی را در شهر شیراز بر عهده دارد. هادی چوپان تا مقطع دیپلم تحصیل کرده است. قهرمانی‌های وافر و متعدد هادی چوپان موجب شده که به او لقب گرگ ایرانی یا پارسی را بدهند.

هادی چوپان ۱۳ ساله بود که بدنسازی و پرورش اندام را در سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. او از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدنسازی ایران بود. هادی چوپان در چندین دوره مسابقات فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب‌اندام نیز شرکت کرد و عناوین ملی و بین‌المللی مختلفی را به دست آورد. هادی او در سال ۱۳۸۴ یعنی ۳ سال پس از شروع فعالیت حرفه‌ای موفق شد قهرمانی بزرگسالان را در استان فارس و مقام سوم کشوری را به دست آورد. چوپان پس از چندین سال فعالیت حرفه‌ای در رشته پرورش اندام از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ به عضویت ثابت تیم ملی بدنسازی ایران در آمد.

رقیب ایرانی هادی چوپان

بهروز تابانی بدنساز ایرانی دسته اوپن که با قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک برزیل ۲۰۲۳، مجوز حضور در مستر المپیا ۲۰۲۳ را کسب کرده، این روزها علی رغم مشکلاتی که در دریافت ویزای آمریکا داشته، به تمرینات سنگین خود ادامه می‌دهد.

بهروز سال گذشته مستر المپیا را به دلیل مشابه از دست داده بود و تا به امروز نیز مشکلات ویزای وی حل نشده و میلوس سارسف مربی وی در هفته‌های اخیر به دفعات به این موضوع اعتراض داشته است.

اینکه بگوییم مشکلات ویزا تاثیری در عملکرد بهروز تابانی نداشته به طور قطع گزاره‌ای غلط است، با این حال تلاش این بدنساز ایرانی برای حضور در بزرگترین استیج سال ادامه دارد.

مستر المپیا ۲۰۲۳ از ۱۱ تا ۱۴ آبان در اورلاندو برگزار خواهد شد و تلاش بهروز تابانی برای حضور در این استیج و حل مشکلات ویزا تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت.

در دوران آماده سازی اخیر، استراتژی میلوس سارسف برای بهروز تابانی، افزایش حجم و وزن بوده و الان که کمتر از ۴۰ روز به مستر المپیا باقی مانده و بدنسازان در دوره کات به سر می‌برند، می‌توانیم تصور کنیم که در صدور رفع مشکلات ویزای بهروز تابانی، او را با حجم بالاتر نسبت به استیج‌های پیشین روی صحنه ببینیم.

بهروز تابانی قهرمان بدنسازی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.