?>
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 20:56
کد خبر : 24988

ترکیب غیرمنتظره نکونام برای بازی با مس رفسنجان

ترکیب غیرمنتظره نکونام برای بازی با مس رفسنجان

ترکیب استقلال برای دیدار برابر مس رفسنجان اعلام شد که آبی‌ها چهار تغییر نسبت به بازی قبل داشته‌اند.  پس از گذشت ۴۰ روز، بالاخره استقلال در یک مسابقه رسمی به میدان می‌رود. از ۶ شهریور و دیدار برابر استقلال خوزستان، شاگردان نکونام در تعطیلات اجباری به سر برده‌اند و آنها باید امروز در دیدار حساس و

ترکیب استقلال برای دیدار برابر مس رفسنجان اعلام شد که آبی‌ها چهار تغییر نسبت به بازی قبل داشته‌اند.

 پس از گذشت ۴۰ روز، بالاخره استقلال در یک مسابقه رسمی به میدان می‌رود. از ۶ شهریور و دیدار برابر استقلال خوزستان، شاگردان نکونام در تعطیلات اجباری به سر برده‌اند و آنها باید امروز در دیدار حساس و خارج از خانه برابر مس رفسنجان به میدان بروند.

جواد نکونام برای این مسابقه و نسبت به آخرین دیدار آبی پوشان برابر همنام خوزستانی، چهار تغییر را انجام داده است و آنها با یک تیم متفاوت‌تر به میدان می‌روند.

* سیدحسین در اندیشه کلین شیت چهارم
کاپیتان استقلال عملکرد خوبی در بازی‌های آسیایی هانگژو داشت و در چهار دیدار موفق به ثبت کلین شیت شد. او که در سه بازی لیگ برتری نیز دروازه‌اش را بسته نگه داشته، به دنبال یک کلین شیت دیگر است.

بازگشت به سیستم ۳ دفاعه
روزبه چشمی امروز به عنوان مدافع در ترکیب اصلی حضور دارد تا آبی‌ها از سیستم ۳۵۲ استفاده کنند. عملکرد خوب حسین مرادمند منجر به دعوت او به تیم ملی شد. حالا و با توجه به اینکه دیدار برابر مس آخرین فرصت او برای جلب نظر دوباره قلعه نویی است، او با انگیزه زیادی وارد زمین مسابقه می‌شود. ایمان سلیمی نیز همچون بازی‌های گذشته، در خط دفاعی بازی می‌کند.

* بازگشت سلمانی به سمت چپ
کوین یامگا برخلاف دیدارهای قبل، امروز در سمت راست به کار گرفته می‌شود. در سمت چپ نیز جعفر سلمانی جایگزین ابوالفضل جلالی شده است.

1882963

* زبیر در ترکیب اصلی
آرش رضاوند دو روز پس از تولد ۳۰ سالگی خود، امروز از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود. زبیر نیک نفس نیز به عنوان دیگر هافبک میانی آبی‌ها انجام وظیفه می‌کند. سعید مهری نیز سومین هافبک استقلال در بازی امروز است.

* آرمان و محمدی در نوک خط حمله
مطهری که در بازی‌های هانگژو دو گل را برای تیم امید به ثمر رساند، در این مسابقه نیمکت نشین شده تا آرمان رمضانی از ابتدا به میدان برود. مهرداد محمدی نیز به عنوان مهاجم دوم در کنار رمضانی بازی می‌کند.

ترکیب استقلال برای دیدار برابر مس رفسنجان:
سیدحسین حسینی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – سعید مهری – مهرداد محمدی – آرمان رمضانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.