?>
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 21:19
کد خبر : 24995

واکنش نکونام به نحوه قضاوت داور / پنالتی را نگرفتید

واکنش نکونام به نحوه قضاوت داور / پنالتی را نگرفتید

جوادنکونام در مصاحبه بعد از بازی با مس کرمان نسبت به قضاوت واکنش نشان داد.سرمربی استقلال تاکید به دو تصمیم اشتباه داور در نیمه اول دیدار با مس رفسنجان دارد. استقلال در شرایطی موفق به کسب پیروزی یک بر صفر در زمین مس رفسنجان شد که جواد نکونام و کادر فنی آبی پوشان اعتقاد داشتند در نیمه اول

جوادنکونام در مصاحبه بعد از بازی با مس کرمان نسبت به قضاوت واکنش نشان داد.
سرمربی استقلال تاکید به دو تصمیم اشتباه داور در نیمه اول دیدار با مس رفسنجان دارد.
اعتراض نکونام: پنالتی نگرفتی، خطا و اخراج که بود!

استقلال در شرایطی موفق به کسب پیروزی یک بر صفر در زمین مس رفسنجان شد که جواد نکونام و کادر فنی آبی پوشان اعتقاد داشتند در نیمه اول یک خطای مشکوک به پنالتی روی مهرداد محمدی گرفته نشده و پس از آن هم خطای فرشید باقری باید با کارت قرمز مواجه می‌شد که این اتفاقات نیفتاد.

جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان عنوان کرد: آقای اکرمی نیمه دوم خیلی خوب قضاوت کرد ولی نیمه اول دو اشتباه تاثیرگذار برای تیم ما داشت که یکی در دقیقه ۱۸ و صحنه مشکوک در محوطه جریمه بود.

او ادامه داد: آن صحنه خطا روی مهرداد محمدی مشکوک به داخل یا بیرون از محوطه جریمه بود، اما هرچه هست، باید خطا اعلام می‌شد که داور این کار را انجام نداد و بازی را دنبال کرد و در صحنه دوم نیز بازیکن تیم حریف (فرشید باقری) باید اخراج می‌شد و من این دو صحنه را در بین نیمه و پایان مسابقه دیدم.

سرمربی استقلال یادآور شد: بازیکن حریف باید در نیمه اول اخراج می‌شد که کارت قرمز نگرفت و این دو اشتباه در روند بازی تاثیرگذار بود ولی در نیمه دوم فوق العاده قضاوت کرد.

نکونام یادآور شد: در نیمه اول اصلاً ما عصبی شدیم چون اگر قرار نبود پنالتی بگیرد، باید خطا اعلام می‌شد یا در آن صحنه که اخراج نکرد، ما از صحنه دور بودیم ولی ایشان که یک داور بین المللی است، صحنه را از نزدیک دید، اما از کارت قرمز استفاده نکرد. ایشان نباید اشتباه کند و به اعتقادم در نیمه اول قضاوت ضعیفی داشت ولی در نیمه دوم خوب کار کرد.

ورزش۳

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.