?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 12:53
کد خبر : 25140

پرسپولیس از اشتباهات داوری سود برده اما برنامه ریزی قبلی درکار نیست

پرسپولیس از اشتباهات داوری سود برده اما برنامه ریزی قبلی درکار نیست

غلامرضا سلیمانی در خصوص اشتباه فاحش داوری رخ داده در بازی تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان که حواشی متعددی را به دنبال داشته، اظهار کرد: اتفاقی که در بازی شب گذشته نمایندگان تهران و سیرجان رخ داد اولین و آخرین اشتباه تأثیرگذار نخواهد بود.   کمیته داوران کارش را برای بازی پرسپولیس و گل‌گهر به

غلامرضا سلیمانی در خصوص اشتباه فاحش داوری رخ داده در بازی تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان که حواشی متعددی را به دنبال داشته، اظهار کرد: اتفاقی که در بازی شب گذشته نمایندگان تهران و سیرجان رخ داد اولین و آخرین اشتباه تأثیرگذار نخواهد بود.

 

کمیته داوران کارش را برای بازی پرسپولیس و گل‌گهر به درستی انجام داد و یک تیم داوری بین‌المللی را انتخاب کرد. پیام حیدری به‌عنوان داور اول که کاملاً شناخته شده هستند.

سعید قاسمی و امیرمحمد داودزاده کمک‌های وی، یاسر همرنگ داور ذخیره، همگی بین‌المللی هستند. محمدرضا فلاح هم که ناظر بازی بود نیز از افراد کارکشته هستند.

وی ادامه داد: امیرمحمد داودزاده به مسابقات کافا و دو سه مسابقه بین‌المللی دیگر هم رفته و نماینده کشورمان بوده است. با این حال اشتباه رخ داد و تا زمانی که انسان قضاوت می‌کند چنین احتمالی وجود دارد و نباید به چیدمان داوری اعتراض کرد.

باید ببینیم یک داور موفق به چه علتی دچار چنین اشتباه تأثیرگذاری شد. عمده‌ترین دلیل اشتباه داودزاده به این خاطر بود که وی اصلاً جاگیری خوبی نداشت.

البته صحنه بسیار سختی بود و نیز به آمادگی کامل برای آن صحنه بود. در دنیا از تکنولوژی «Goal Online» (گل آنلاین) استفاده می‌شود که به محض رد شدن تمام توپ از خط دروازه به داور اول اعلام می‌کند اما در ایران تکنولوژی VAR را هم نداریم.

 

بیشتر بخوانید:

AFC سپاهان را نقره داغ می کند؟خبرنگار عربستانی فاش کرد

صحنه جنجالی بازی پرسپولیس و گل گهر توسط داوران کارشناسی شد

دختران هوادار پرسپولیسی برای بیرانوند آواز لری خواندند+ فیلم

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.