?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 19:58
کد خبر : 25255

ماجرای عجیب فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی چیست ؟ + فیلم

ماجرای عجیب فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی چیست ؟ + فیلم

در حالی که ساعاتی پیش با انتشار خبر فسخ یک طرفه قرارداد یحیی با پرسپولیس از سوی این سرمربی شوک بزرگی به هواداران و بازیکنان سرخ‌ها وارد شده بود اما حالا مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در اقدامی قابل انتظار فسخ قرارداد گل‌محمدی را تکذیب کرد. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: “گل‌محمدی برای دریافت

در حالی که ساعاتی پیش با انتشار خبر فسخ یک طرفه قرارداد یحیی با پرسپولیس از سوی این سرمربی شوک بزرگی به هواداران و بازیکنان سرخ‌ها وارد شده بود اما حالا مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در اقدامی قابل انتظار فسخ قرارداد گل‌محمدی را تکذیب کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: “گل‌محمدی برای دریافت مطالباتش به باشگاه اخطار رسمی داده اما فسخ قرارداد صحت ندارد. یحیی گل‌محمدی تمام مبلغ قرارداد سال گذشته خود را دریافت کرده اما آپشن قرارداد وی که با قهرمانی‌های سال گذشته فعال شده بود هنوز پرداخت نشده و باشگاه در تلاش برای تامین منابع مالی برای پرداخت این مبلغ به بازیکنان و کادرفنی است.”

 

بدیهی است که با توجه به اینکه یحیی گل‌محمدی برای دریافت برگه فسخ نهایی به سازمان لیگ مراجعه نکرده، مدیران باشگاه پرسپولیس فسخ او را تکذیب کنند و به دنبال راهی برای حل اختلافات به وجود آمده و برآورده کردن انتظارات یحیی باشند.

گفتنی است هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز امروز برای همین موضوع تشکیل جلسه داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.