?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 8:16
کد خبر : 25685

ماجرای علی منصور و نیمکت تیم ملی همسایه چیست ؟

ماجرای علی منصور و نیمکت تیم ملی همسایه چیست ؟

یک رسانه افغانستانی با نام “اسپورت” مدعی شده بود که علیرضا منصوریان یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال افغانستان برای هدایت این تیم در مقدماتی جام جهانی است و در صورتی که طرفین به توافق دست پیدا کنند، سرمربی سابق استقلال، فولاد، ذوب آهن و تراکتور، راهی این کشور می شود. با این حال، پیگیری های

یک رسانه افغانستانی با نام “اسپورت” مدعی شده بود که علیرضا منصوریان یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال افغانستان برای هدایت این تیم در مقدماتی جام جهانی است و در صورتی که طرفین به توافق دست پیدا کنند، سرمربی سابق استقلال، فولاد، ذوب آهن و تراکتور، راهی این کشور می شود.

با این حال، پیگیری های خبرنگار ورزش سه از منصوریان نشان می دهد که چنین ادعایی صحت ندارد. او در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگار ما داشت، گفت: بنده هیچ صحبت یا مذاکره‌ای با هیچ باشگاهی در داخل ایران و همچنین هیچ تیم ملی‌ای انجام نداده‌ام و تمامی شایعات مطرح شده در این زمینه را تکذیب می‌کنم.

منصوریان در پایان به خبرنگار ورزش سه گفت: امیدوارم تمامی همکارانم با یک آرامش روانی خاص و یک امنیت شغلی خوب به موفقیت دست پیدا کنند.

لازم به ذکر است که تیم ملی افغانستان پس از پیروزی بر مغولستان، راهی مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ شد و باید در گروه اول این مسابقات با تیم های ملی قطر، کویت و هند رقابت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.