?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 9:39
کد خبر : 25866

«تصمیم یحیی»برنامه امشب لیگ برتر /صدرنشینی چگونه از دست رفت

«تصمیم یحیی»برنامه امشب لیگ برتر /صدرنشینی چگونه از دست رفت

شنیده‌ها حاکی از آن است که نبیل باهویی در بازی امروز در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

پرسپولیس بعد از تساوی مقابل ملوان در انزلی و از دست دادن صدر جدول، امروز باید در تهران به مصاف صنعت نفت برود. بازی که یحیی و تیمش نیاز مبرمی به ۳ امتیاز آن دارند و می‌خواهند قبل از بازی حساس مقابل استقلال تاجیکستان با روحیه‌ای خوب به دوشنبه سفر کنند. از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که ترکیب پرسپولیس برای بازی امروز کاملا متفاوت با بازی‌های قبل خواهد بود و حتی سیستم بازی سرخ پوشان هم عوض خواهد شد.

قرار است پرسپولیس در بازی امروز برخلاف دیدارهای قبلی که از سیستم ۲-۴-۴ استفاده می‌کرد، از روش ۱-۳-۲-۴ استفاده کند برخلاف دو بازی گذشته دیگر خبری از حضور وحدت هنانوف در سمت راست خط دفاعی نیست و دانیال اسماعیلی‌فر دوباره به پست اصلی خود باز خواهد گشت. همچنین در میانه میدان با بازگشت میلاد سرلک، این بازیکن در کنار مسعود ریگی قرار خواهد گرفت و سروش رفیعی برخلاف دیدارهای گذشته یک خط جلوتر و پشت مهاجم بازی خواهد کرد.

دیگر تغییر پرسپولیس که بسیار هم عجیب است، نیمکت نشین شدن شهاب زاهدی برای بازی امروز است و قرار است نبیل باهویی مهاجم سوئدی پرسپولیس از ابتدا در ترکیب پرسپولیس به میدان برود. این بازیکن که جذبش حواشی زیادی را به وجود آورده بود و در لیست گل‌محمدی قرار نداشت، برای اولین بار قرار است در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود. این بازیکن در دو بازی اخیر به عنوان بازیکن جانشین تنها چند دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرده بود.

همچنین مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی احتمالا از لیست بازی با صنعت نفت خط خواهد خورد و امید عالیشاه هم کار را از روی نیمکت شروع خواهد کرد. به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت به این شکل خواهد بود. علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، محمد عمری و نبیل باهویی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.