?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 12:08
کد خبر : 25992

هادی چوپان کوتاه آمد / تبریک به قهرمان جدید مستر المپیا

هادی چوپان کوتاه آمد / تبریک به قهرمان جدید مستر المپیا

هادی چوپان و درک لونسفورد، قهرمان کنونی المپیک ۲۰۲۳، در رقابت‌های المپیای ۲۰۲۳، افراد با بیشترین شانس برای کسب عناوین اول و دوم بودند. با نگاهی به نتایج المپیا در سال قبل، اکثر کارشناسان این صنعت پیش‌بینی کردند که لانسفورد می‌تواند چوپان را شکست دهد، به شرطی که روی پیک و کواد کار کند. در

هادی چوپان و درک لونسفورد، قهرمان کنونی المپیک ۲۰۲۳، در رقابت‌های المپیای ۲۰۲۳، افراد با بیشترین شانس برای کسب عناوین اول و دوم بودند.

با نگاهی به نتایج المپیا در سال قبل، اکثر کارشناسان این صنعت پیش‌بینی کردند که لانسفورد می‌تواند چوپان را شکست دهد، به شرطی که روی پیک و کواد کار کند. در حالی که هادی چوپان در المپیا ۲۰۲۳ شرایط خوبی داشت،

درک لونسفورد به صورت کلی به خاطر تناسب، زیبایی بدن و رشد عضلات پکیج کامل‌تری داشت. در پایان هم، درک لونسفورد با پشت سر گذاشتن «گرگ ایرانی» به اولین قهرمان المپیای دو بخش در تاریخ این ورزش تبدیل شد و جام المپیای ۲۰۲۳ را به دست آورد.

او قبلاً در سال ۲۰۲۱ عنوان المپیا را در اختیار داشت. هادی چوپان که آشکارا از این تصمیم ناراضی بود، خیلی زود و با عصبانیت از صحنه خارج شد.

اما او نهایتا پس از خروج عجیب از استیج در یک پست اینستاگرامی دلگرم کننده به همه برندگان المپیا ۲۰۲۳ تبریک گفت. درک لونسفورد هم با یک قلب جواب او را داد تا قائله را تمام کند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.