?>
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 15:50
کد خبر : 26126

شیائومی ۱۴ تمام محاسبات فکری شما در مورد عکاسی با گوشی را به هم می ریزد

شیائومی ۱۴ تمام محاسبات فکری شما در مورد عکاسی با گوشی را به هم می ریزد

شیائومی ۱۴پرچمدار حرفه ای بازار موبایل تمام دوربین های صنعت موبایل را کنار زد

به‌نقل از یک افشاگر چینی، گوشی هوشمند شیائومی ۱۴ اولترا با یک سیستم دوربین خارق‌العاده ‌و پیشرفته معرفی می‌شوند که می‌تواند منطق و شیوه عکاسی با گوشی‌های هوشمند را به‌طور کامل عوض کند.

همان‌طورکه می‌دانید، چندی پیش شیائومی ۱۴ پایه و شیائومی ۱۴ پرو معرفی شدند که با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ توانستند قدرت پردازشی و گرافیکی فوق‌العاده‌ای را به‌نمایش بگذارند. اکنون، باید یادآور شویم مانند سال‌های قبل نسخه اولترا نیز وجود دارد که می‌تواند تجربه عکاسی با گوشی‌های هوشمند به‌شکل غیرقابل‌تصوری به‌لطف سنسورهای جدید بهبود بخشد، اما کاربران و علاقه‌مندان به عکاسی باید تا سال ۲۰۲۴ برای معرفی و عرضه این دستگاه منتظر بمانند.

براساس آخرین گزارش‌ها، شیائومی ۱۴ اولترا جزو اولین گوشی‌های هوشمند در بازار خواهد بود که با استفاده از سنسور جدید سونی LYT-900 یا LYTIA می‌تواند یک تجربه کاملا متفاوت از عکاسی را دراختیار کاربران قرار دهد؛ این سنسور با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل همراه می‌شود، اما اطلاعاتی درباره سایر ویژگی‌های آن مانند ابعاد لنز منتشر نشده است. ازسوی‌دیگر، یک منبع خبری ادعا می‌کند سنسور اصلی می‌تواند OmniVision OV50K باشد، سنسوری که در چند گوشی کمپانی هواوی معرفی شده است.

Xiaomi 14 Ultra

درحال‌حاضر، می‌توان تصور کرد شیائومی ۱۴ اولترا از سنسور سونی بهره‌مند می‌شود، چراکه از قدرت و کیفیت خیره‌کننده‌ای برخوردار هستند. مدل‌های پایه پایه و پرو از سنسوری تحت‌عنوان Light Hunter 900 استفاده می‌کنند که به‌نظر می‌رسد همان سونی LYT-900 باشد، اما ما از این موضوع کاملا مطمئن نیستیم. به‌عبارتی بهتر، ما تنها می‌توانیم حدس‌‌وگمان‌هایی را برپایه آنچه از افشاگران می‌شنویم به‌اشتراک بگذاریم، اما این فرضیه‌های همیشه درست نیستند.

اگر شیائومی ۱۳ اولترا را مبنای فرضیه‌ قرار بدهیم، می‌توانیم به‌جرات بگوییم که سیستم دوربین شیائومی ۱۴ فوق‌العاده پیشرفته خواهد بود و دنیای عکاسی را متحول خواهد کرد. اواسط سال‌جاری میلادی، کمپانی شیائومی محصولی را دراختیار کاربران قرار داد که از لحاظ عکاسی برترین محصول شناخته می‌شود. حال اگر سازنده چینی بخواهد رکورد فعلی را حفظ کند باید محصولی را ارائه کند با بهبودهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دوربین همراه می‌شود.

در نهایت باید یادآور شویم که سیستم دوربین گوشی‌های هوشمند سال‌به‌سال پیشرفته‌تر می‌شوند و شیائومی ۱۴ اولترا نیز از این قاعده مستثنی نیست. اکنون، ما باید تنها تا اواسط سال ۲۰۲۴ میلادی صبر کنیم و ببینیم کمپانی بزرگ شیائومی چه محصولی را دراختیار ما قرار می‌دهد؛ تاریخچه رقابت با سایر تولیدکنندگان نشان می‌دهد که کمپانی موردبحث همواره متعهد به ارائه گوشی در قدرت با تمرکز روی سیستم دوربین است، اما برای روشن شدن این موضوع باید تا نیمه اول ۲۰۲۴ صبر کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.