?>
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 19:06
کد خبر : 26187

سخنان جالب سرمربی تیم ملی نوجوانان بعد از برد برزیل

سخنان جالب سرمربی تیم ملی نوجوانان بعد از برد برزیل

پس از برد شیرین و تاریخی تیم ملی ایران در مقابل برزیل در جام جهانی کمتر از ۱۷ سال، حسین عبدی اظهار کرد که ابتدا باید به تمام ملت ایران و مردم خوب اندونزی که امروز با حمایت جامعه ما همراه بودند تبریک بگویم. بازیکنان من امروز تاریخ‌سازی کردند و عمل بزرگی انجام دادند، اما

پس از برد شیرین و تاریخی تیم ملی ایران در مقابل برزیل در جام جهانی کمتر از ۱۷ سال، حسین عبدی اظهار کرد که ابتدا باید به تمام ملت ایران و مردم خوب اندونزی که امروز با حمایت جامعه ما همراه بودند تبریک بگویم. بازیکنان من امروز تاریخ‌سازی کردند و عمل بزرگی انجام دادند، اما این فقط شروع کار ماست و امیدوارم در ادامه بتوانیم مزایای زحماتمان را بدست آوریم.

عبدی در حالی که درباره تیم فوتبال برزیل صحبت می‌کرد، یادآور شد که آنها بسیار برتر بودند و نشان دادند که چقدر یک تیم قوی و هماهنگ هستند. در نیمه اول، ما بازی  را به آنها واگذار کردیم، اما در طول ۴۵ دقیقه دوم موفق شدیم نتیجه شکست را به برد تبدیل کنیم و یک پیروزی تاریخی را به دست آوریم. در این بازی، ما با اجرای برنامه‌های متنوع، برزیلی‌ها را متوقف کردیم و از فرصت‌هایی که داشتیم به بهترین نحو استفاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال کمتر از ۱۷سال ایران اضافه کرد: جا دارد به همه آنهایی که ما کمک کردند و نکردند، تبریک بگویم! این که شما نتیجه شکست را با برد عوض کنید و در ادامه آن را حفظ کنید کار آسانی نیست و امروز یک بازی خوب را شاهد بودیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.