?>
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 18:55
کد خبر : 26184

سردار آزمون به پیروزی تاریخی ایران در جام جهانی مقابل برزیل واکنش نشان داد

سردار آزمون به پیروزی تاریخی ایران در جام جهانی مقابل برزیل واکنش نشان داد

شاگردان حسین عبدی در تیم فوتبال نوجوانان ایران امروز در نخستین مسابقه خود در جام جهانی زیر ۱۷ سال کار بزرگی انجام دادند و موفق شدند شکست دو بر صفر در نیمه اول را با پیروزی سه بر دو مقابل برزیل جبران کنند و شگفتی‌ساز شوند. سردار آزمون، ستاره ایرانی آ. اس. رم نسبت به

شاگردان حسین عبدی در تیم فوتبال نوجوانان ایران امروز در نخستین مسابقه خود در جام جهانی زیر ۱۷ سال کار بزرگی انجام دادند و موفق شدند شکست دو بر صفر در نیمه اول را با پیروزی سه بر دو مقابل برزیل جبران کنند و شگفتی‌ساز شوند.

سردار آزمون، ستاره ایرانی آ. اس. رم نسبت به پیروزی شگفت انگیز تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل برزیل واکنش نشان داد و در یک پیام ویدئویی عنوان کرد: «سلام عرض می‌کنم به همه فوتبال دوستان عزیز برد خیلی خیلی شیرین تیم نوجوانان زیر ۱۷ سال مقابل قهرمان دنیا، یعنی برزیل را تبریک می‌گویم. واقعا کاری کردید کارستون. به‌عنوان یک همکار بزرگتر واقعا به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم همین روند را ادامه بدهید.»

او ادامه داد: «قطعا جای شما در تیم ملی است. امیدوارم قدر این لحظات را بدانید و ان‌شاالله در مراحل بعدی با امتیازات خیلی خوب بیرون بیایید.»

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.