?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 11:22
کد خبر : 26265

چرا این پرسپولیسی از برد استقلالی ها خوشحال است ؟

چرا این پرسپولیسی از برد استقلالی ها خوشحال است ؟

اگرچه کادرفنی و بازیکنان ملوان کوچکترین توجهی به قرارگیری در بین تیم‌های بالانشین ندارند اما هواداران این تیم با بهترین رتبه تاریخ ملوان روزهای شیرینی را سپری می‌کنند و امیدوارند که با حفظ این جایگاه بتوانند رکوردی بهتر از هفتمی دوران اسکوچیچ را ثبت کنند. نکته جالب اینکه ملوان توانسته فعلا بالاتر از تیم پرمهره

اگرچه کادرفنی و بازیکنان ملوان کوچکترین توجهی به قرارگیری در بین تیم‌های بالانشین ندارند اما هواداران این تیم با بهترین رتبه تاریخ ملوان روزهای شیرینی را سپری می‌کنند و امیدوارند که با حفظ این جایگاه بتوانند رکوردی بهتر از هفتمی دوران اسکوچیچ را ثبت کنند.

نکته جالب اینکه ملوان توانسته فعلا بالاتر از تیم پرمهره تراکتور قرار بگیرد. باتوجه به توقف قوی سپید برابر استقلال خوزستان، آنها برای حفظ جایگاه خود منتظر بازی تراکتور و ذوب‌آهن بودند که تیم تبریزی در ورزشگاه آزادی ۲-۰ به استقلال باخت تا شاگردان تارتار حداقل در بین چهار تیم بالای جدول بمانند.

ملوان حالا خود را آماده ۵ دیدار پایانی فصل با هوادار، شمس آذر، مس، تراکتور و آلومینیوم خواهد کرد که بازیهای پایانی نیم فصل دوم است و اگر شاگردان تارتار با همین روند پیش بروند، فرصت این را خواهند داشت تا به اندازه تمام امتیازات فصل گذشته (۲۷) در یک نیم فصل امتیاز بگیرند.

#ملوان
#تیم_فوتبال
#هواداران
#رتبه_تاریخی
#رکورد_اسکوچیچ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.