?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 19:19
کد خبر : 26694

عکس واقعی نوکیا مجیک مکس در نمایشگاه بارسلون + عکس و مشخصات و قیمت

عکس واقعی نوکیا مجیک مکس در نمایشگاه بارسلون + عکس و مشخصات و قیمت

نوکیا مجیک مکس در نمایشگاه بارسلون رونمایی شد

به نقل از مجله ماجراجو ،نوکیا  تمام تلاش خود را می کند تا از  پرچمدار رده بالای خود، نوکیا مجیک مکس و بعداً از گوشی های هوشمند نوکیا C99  به طرز غافلگیر کننده ای رونمایی کند.

در نمایشگاه MWC 2023 در بارسلون، نوکیا از دو گوشی هوشمند آینده خود به نام های نوکیا مجیک مکس و نوکیا سی ۹۹ رونمایی کرد و از آن زمان تاکنون این گوشی های هوشمند سوژه درز شایعات بسیاری  بوده اند.

blank

تاریخ عرضه نوکیا مجیک مکس در حال حاضر مشخص نیست، اما گمان می‌رود که ظرف چند هفته آینده  این اتفاق رخ بدهد  و انتظار می‌رود قیمت این گوشی از حدود ۵۵۰ دلار (۴۵۱ پوند، ۵۱۵ یورو و ۴۵۳۹۷ روپیه) شروع شود، در حالی که نوکیا C99 ممکن است در اواخر سال ۲۰۲۳ عرضه شود. پیش بینی می شود حدود ۴۸۰ دلار (۳۹۳ GBP، ۴۵۰ یورو و ۳۹۶۱۹ INR) باشد.

اگر برخی گزارش‌ها را باور کنیم، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در سه نسخه مختلف ذخیره‌سازی شامل: رم ۸/۱۲/۱۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی عرضه شود و می‌تواند نسخه  اندروید ۱۳ را اجرا کند و با چیپست Snapdragon 8 Gen 2 SoC راهی بازار شود .

همچنین گفته می‌شود که  نوکیا مجیک مکس دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۱۴۴ مگاپیکسلی، لنز فوق‌واید ۶۴ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و همچنین باتری عظیم ۷۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۸۰ مگاپیکسلی دارد.

 

#نوکیا_مجیک_مکس

#قیمت_نوکیا_مجیک_مکس

#نوکیا_مجیک_مکس_کی_وارد_ایران_می_شود

#مسخصات_نوکیا_مجیک_ مکس

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.