?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 8:06
کد خبر : 26712

آیا احمد نوراللهی به پیراهن تیم ملی اهانت کرده است ؟

آیا احمد نوراللهی به پیراهن تیم ملی اهانت کرده است ؟

ماجرای اخراج احمد نوراللهی از تیم ملی وارد فاز جدیدی شد

مربی تیم ملی فوتبال می‌گوید کار احمد نوراللهی بی‌احترامی به پیراهن تیم ملی بوده و با تصمیم امیر قلعه‌نویی کنار گذاشته شده است.
دلیل حذف نوراللهی: بی‌احترامی به پیراهن تیم ملی

به گزارش “ورزش سه”، کنار گذاشته شدن احمد نوراللهی بعد از دیدار ایران و هنگ‌کنگ از تیم ملی بحث‌های زیادی را در فضای فوتبال ایجاد کرده است.

اگرچه مشخص شد که دلیل این مسئله نرفتن روی سکو توسط این بازیکن بعد از خط خوردن از فهرست ایران مقابل هنگ‌کنگ بوده، اما اعضای کادرفنی تیم ملی هیچ توضیحی در این باره ندادند.

در برنامه فوتبال برتر اما سعید الهویی مربی تیم ملی به توضیح در خصوص کنار گذاشته شدن نوراللهی پرداخت و گفت: «نوراللهی و بقیه بازیکنان برای ما از نظر شخصیتی قابل احترام هستند. آقای نوراللهی بچه باشخصیتی است و از نظر فنی هم نیاز به تعریف ندارد.»

او در ادامه با بیان برخی مشکلات تیم ملی بیان کرد: «ما بارها در اردوی تیم ملی باهم صحبت کردیم و گفتیم که پوشیدن این پیراهن برای ما افتخار است. تیم ملی فوتبال بعد از ۹ پیروزی گذشته برخلاف سنوات قبلی یک ریال پاداش دریافت نکرده و کادرفنی نیز هیچ دریافتی‌ای نداشته است. فدراسیون تلاش خود را می‌کند تا با وجود محدودیت‌ها به تیم ملی کمک کند و اتفاقات مثبتی رخ بدهد تا همه تیم‌های ملی شرایط خوبی داشته باشند. با این شرایط با تمام وجود و برای سربلندی مردم سرزمین خود تلاش می‌کنیم و منتی هم نمی‌توانیم بر سر کسی بگذاریم.»

متاسفانه آقای نوراللهی به خاطر مشکلاتی که داشت و فشاری که تحمل کرده بود، تصمیم اشتباهی گرفت. آقای قلعه‌نویی نیز با توجه به اینکه کار ایشان بی‌احترامی به فضای تیم ملی بود به درستی تصمیم به کنار گذاشتن ایشان گرفتند. احمد هم خودش این را می‌داند که کار اشتباهی کرده و شاید با او صحبت کنید پشیمان باشد. به هر حال تصمیم آقای قلعه‌نویی این بوده است. این پیراهن برای ما ارزشمند است و به خاطر مردم باید هرکاری که می‌خواهیم انجام بدهیم را درست انجام بدهیم.»

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.