?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 8:25
کد خبر : 26806

رقیب اصلی پرسپولیس در آسیا ما هستیم

رقیب اصلی پرسپولیس در آسیا ما هستیم

دروازه بان ملی پوش تیم سپاهان در خصوص بازیهای سپاهان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد

پیام نیازمند پس از برتری تیم سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود، نیروی هوایی تیم خوبی بود. در بازی قبلی هم الاتحاد را برده بودند و چند بازیکن کلیدی داشتند که کنترل‌شان سخت بود.

بچه‌ها عالی و باغیرت ۱۰ نفره و یک ربع آخر ۹ نفره بازی کردند. خیلی کار سخت بود ولی منظم و با سازماندهی خوب بازی کردیم. فکر کنم ۱۰ هزار هوادار لطف کرده بودند و از راه دور آمده بودند خداراشکر که خوشحال به خانه برگشتند.

او درباره حمایت هواداران از خودش در جریان بازی گفت: خداراشکر خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم. همیشه سعی می‌کنیم هواداران را خوشحال کنیم و امیدوارم هفته آینده با صعودمان به دور بعد این خوشحالی چند برابر شود.

دروازه‌بان سپاهان درباره اینکه آیا می‌داند دلیل دلخوری رامین رضاییان چیست، عنوان کرد: نه در جریان نیستم و اطلاعی ندارم.

نیازمند درباره پرونده انضباطی کسر امتیاز گفت: چندین و چند ماه است که این بحث وجود دارد و اتفاقی افتاد که چند وقت است تمرکز تیم ما بهم ریخته است. هنوزم که هنوز است دنبال این هستیم آنچه که حق‌مان است و برایش زحمت کشیده‌ایم به ما برگردد.

نیازمند درباره مهار شوت‌های خطرناک بازیکنان حریف گفت: طبیعی بود تیم ما عقب نشسته بود و حریف هم فشار می‌آورد. لایه‌های دفاعی ما با توجه به اخراج بازیکنان باز شد و خداراشکر به هر نحوی که بود دروازه‌ را بسته نگه داشتیم.

«شرایط تیم‌های ایرانی مقابل رقبای عربستانی را در آسیا چطور می‌بینید؟» او در این باره گفت: ما نشان دادیم که با استعداد و توانایی بازیکنان ایرانی می‌توانند حرف‌های بزرگی بزنند.

البته عربستان نگاه دور برد دارد و در خیلی از مسائل از ما جلو بودند. برای نمایندگان ایران خوشحالم ولی یک طوری برنامه چیده‌اند که الان ما رقیب پرسپولیس در این گروه هستیم. آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تمام تیم‌های ایرانی در مسابقات آسیایی سربلند باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.