?>
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 - 12:00
کد خبر : 26913

نوبیا زد ۶۰ اولترا Nubia Z60 Ultra به صورت رسمی رونمایی می شود

نوبیا زد ۶۰ اولترا Nubia Z60 Ultra به صورت رسمی رونمایی می شود

، Nubia تایید کرد که گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی خود را در ماه دسامبر عرضه خواهد کرد. این برند همچنین فاش کرد که این دستگاه به طور رسمی Nubia Z60 Ultra نام خواهد داشت. این دستگاه در چند هفته اخیر در اخبار بوده است. چند روز پیش، ما حتی با ویژگی های کلیدی آن آشنا شدیم.

، Nubia تایید کرد که گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی خود را در ماه دسامبر عرضه خواهد کرد. این برند همچنین فاش کرد که این دستگاه به طور رسمی Nubia Z60 Ultra نام خواهد داشت.

این دستگاه در چند هفته اخیر در اخبار بوده است. چند روز پیش، ما حتی با ویژگی های کلیدی آن آشنا شدیم.

اکنون یک منبع آگاه مشخصات دوربین این گوشی را به اشتراک گذاشته است. بیایید جزئیات را مرور کنیم.

Nubia Z50 Ultra

 Digital Chat Station ، Nubia Z60 Ultra آینده دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت و یک دوربین سلفی زیر نمایشگر در جلو خواهد بود، درست مانند مدل قبلی Nubia Z50 Ultra . او همچنین سنسورهای استفاده شده در پشت را فاش کرده است که متفاوت خواهد بود.

به گفته وی، این گوشی دارای دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و یک واحد پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B خواهد بود. درز قبلی حاکی از آن بود که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی یک سنسور ۱/۱.۵۶ اینچی خواهد بود. در حالی که دوربین دوم ۵۰ مگاپیکسلی ابعادی ۱/۱.۵۵ ​​اینچی دارد و با یک لنز فوق عریض جفت می شود.

علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۱.۵K تخت OLED است. انتظار می رود این باتری از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی بگیرد و از شارژ سیمی ۸۰ واتی پشتیبانی کند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، این گوشی از تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 قدرت می‌گیرد و مانند سایر گوشی‌های رده بالا، اندروید ۱۴ را بوت می‌کند. این توسط لیست Geekbench این گوشی در ماه اکتبر تایید شده است.

اکنون که دسامبر از فردا آغاز می شود، منتظر تیزرهای رسمی نوبیا هستیم که مشخصات کلیدی Z60 Ultra را در روزهای آینده شرح می دهد. مهمتر از همه، ما همچنین انتظار داریم که این شرکت تاریخ راه اندازی را خیلی زود اعلام کند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.