?>
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 22:26
کد خبر : 26985

لنز زوم اپتیکال ۵ برابری آیفون ۱۵ پرو مکس، زوم دیجیتال ۲۵ برابری را فعال می کند

لنز زوم اپتیکال ۵ برابری آیفون ۱۵ پرو مکس، زوم دیجیتال ۲۵ برابری را فعال می کند

آیفون ۱۵ پرو مکس دارای یک لنز تله فوتو جدید است که از طراحی تتراپریسم برای فعال کردن زوم اپتیکال ۵ برابری استفاده می کند، که نسبت به زوم ۳ برابری موجود در آیفون ۱۵ پرو و ​​مدل های نسل قبلی آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس، بهبود یافته است. زوم اپتیکال ۵ برابر امکان زوم دیجیتال ۲۵

دوربین iphone 15 pro max
زوم اپتیکال ۵ برابر امکان زوم دیجیتال ۲۵ برابری را فراهم می کند، و در حالی که این بیشترین زومی است که یک دستگاه اپل ارائه کرده است، اما همچنان پایین تر از رقبا است.

جدیدترین گوشی هوشمند Galaxy S23 Ultra سامسونگ دارای زوم فضایی ۱۰۰ برابری است که می تواند از فاصله ۳۳۰ فوتی عکس بگیرد. Pixel 7 Pro دارای ۳۰ برابر “Super Res Zoom” دیجیتال با لنز زوم اپتیکال ۵ برابر است. اپل هرگز به زوم دیجیتال متمایل نشده است زیرا کیفیت پایینی دارد. زوم اپتیکال با استفاده از سخت افزار دوربین تصویر واضح و شفافی را ارائه می دهد، اما زوم دیجیتال از بهبود نرم افزار برای برش استفاده می کند.

زوم اپتیکال ۵ برابری یک ویژگی خاص آیفون ۱۵ پرو مکس است که در آیفون ۱۵ پرو موجود نیست. با این حال، هر دو دستگاه بهبودهای دیگری در دوربین دارند. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارای سنسور بزرگ تری است که نور بیشتری را وارد می کند و می توان آن را روی فاصله کانونی ۲۴، ۲۸ و ۳۵ میلی متر تنظیم کرد.

همچنین یک دوربین ۱۳ میلی متری Ultra Wide به روز شده و تثبیت کننده تصویر اپتیکال با تغییر سنسور نسل دوم وجود دارد.

#آیفون۱۵

#قیمت_آیفون۱۵

#دوربین_آیفون۱۵

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.