?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 17:47
کد خبر : 27044

دوربین Oppo Find X7 Pro در تصویر تیزر فاش شده نشان داده شده است

دوربین Oppo Find X7 Pro در تصویر تیزر فاش شده نشان داده شده است

اوپو در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود، Find X7 Pro است . شایعات در مورد این دستگاه مدتی است که به گوش می رسد، و حالا اخیراً یک تصویر تیزر نشان داده است که ماژول دوربین گوشی را به نمایش می گذارد. در حالی که افشاکننده به صراحت اعلام نکرد که این تصویر

اوپو در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود، Find X7 Pro است . شایعات در مورد این دستگاه مدتی است که به گوش می رسد، و حالا اخیراً یک تصویر تیزر نشان داده است که ماژول دوربین گوشی را به نمایش می گذارد.

در حالی که افشاکننده به صراحت اعلام نکرد که این تصویر متعلق به سری Find X7 است، آنها به آن به عنوان پرچمدار آینده Oppo اشاره کردند و ما را به این باور رساندند که آن Find X7 Pro است. این تیزر به تنظیمات دوربین چهارگانه و ادامه همکاری Oppo با Hasselblad برای کالیبراسیون رنگ اشاره دارد.

Find X7 Pro دارای چهار سنسور دوربین است، یکی بیشتر از نسل قبلی خود، Find X6 Pro. وجود لوگوی Hasselblad نشان می دهد که Oppo به همکاری خود با برند مشهور دوربین برای بهینه سازی رنگ ادامه خواهد داد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تنظیمات دوربین پشت Find X7 Pro شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT-900 با قابلیت OIS است که تصور می‌شود نسخه اصلاح‌شده حسگر ۱ اینچی سونی IMX989 باشد. احتمالاً یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو پریسکوپ همراه خواهد بود.

یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ممکن است از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 با زوم اپتیکال ۲.۷ برابر استفاده کند، در حالی که دیگری ممکن است از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 با زوم اپتیکال ۶ برابر استفاده کند.

در حالی که انتظار می رود این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد ، سایر مشخصات آن فاش نشده است. انتظار می رود Find X7، نسخه استاندارد این سری، از چیپست Dimensity 9300 قدرت بگیرد.

پیش‌بینی می‌شود که سری Oppo Find X7 تا پایان ژانویه یا اوایل فوریه ۲۰۲۴ معرفی شود. منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر با در دسترس قرار گرفتن آنها باشید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.