?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 21:16
کد خبر : 27157

جعبه‌گشایی پرچم‌دار جدید هوآوی، P60 Pro زیبا و منحصر به فرد

جعبه‌گشایی پرچم‌دار جدید هوآوی، P60 Pro زیبا و منحصر به فرد

مثل همیشه، هنگامی که صحبت از رنگ، مواد استفاده شده و گزینه‌های نهایی سری P گوشی‌های هوشمند هوآوی می‌شود، حضور طبیعت، به عنوان منبعِ الهامِ در طراحی این سری کاملا مشهود است. انتخاب مروارید روکوکو (Rococo Pearl) در طراحی Huawei P60 Pro، به دلیل زیبایی خیره‌کننده و چشم‌گیر و در عین حال فراهم کردن ظاهر پیشرفته و درخشان

مثل همیشه، هنگامی که صحبت از رنگ، مواد استفاده شده و گزینه‌های نهایی سری P گوشی‌های هوشمند هوآوی می‌شود، حضور طبیعت، به عنوان منبعِ الهامِ در طراحی این سری کاملا مشهود است. انتخاب مروارید روکوکو (Rococo Pearl) در طراحی Huawei P60 Pro، به دلیل زیبایی خیره‌کننده و چشم‌گیر و در عین حال فراهم کردن ظاهر پیشرفته و درخشان یک جواهر، بوده است.

طراحی خیره‌کننده و منحصر به فرد، دوربین Ultra-Lighting با فناوری XMAGE، صفحه نمایش Quad Curve با شیشه مقاوم Kunlun و سوپرشارژ ۸۸ واتی هوآوی، بخشی از مشخصات جدیدترین عضو سری P هوآوی هستند که توجه کاربران و علاقه‌مندان تکنولوژی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است.

در ادامه ویدیوی جعبه‌گشایی این گوشی را مشاهده می‌کنید.

 

نمایشگر ویدیو

 

هوآوی ژن‌های اصلی سری P یعنی قدرت عکاسی و  زیبایی‌شناسی در طراحی را با ژن‌های رابط کاربری – ساده، آسان، روان و ایمن EMUI کرده است تا تجربه کاربری پیشرفته‌تر، راحت‌تر و ایمن‌تری را برای این گوشی به ارمغان بیاورد.

شما در رابطه با کدام یک از مشخصات این گوشی، بیشتر از سایر قابلیت‌ها هیجان زده هستید؟

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.