?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 16:33
کد خبر : 27650

نبیل باهویی فقط بی کیفیت نیست بدشانس هم هست 😎

نبیل باهویی فقط بی کیفیت نیست بدشانس هم هست 😎

نبیل باهویی در بازی برابر هوادار بدشانس‌ترین بازیکن پرسپولیس بود.

در روزی که شهاب زاهدی، بهترین گلزن پرسپولیس به دلیل محرومیت مقابل هوادار غایب بود، گل‌محمدی بار دیگر به نبیل باهویی ، مهاجم سوئدی پرسپولیس اطمینان کرد و او را از ابتدا در ترکیب قرمزپوشان قرار داد.

اگرچه انتقادات زیادی نسبت به عملکرد باهویی می‌شود اما این بازیکن در بازی مقابل هوادار بسیار بدشانس بود که نتوانست دروازه حریف خود را باز کند. او در نیمه اول یک چرخش و شوت خوب به سمت دروازه علیرضا حقیقی داشت اما توپ او با بدشانسی به تیرک عمودی دروازه هوادار برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

بدشانسی‌های باهویی در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد او در یک صحنه دروازه حریف را باز کرد اما کمک داور پرچم زد و اعلام کرد توپ قبل از رسیدن به مهاجم پرسپولیس اوت شده است.

اما اوج حسرت نبیل باهویی در دقیقه ۶۷ بود؛ جایی که سعید صادقی با یک حرکت پا به توپ زیبا و پاس در عمق این مهاجم را در موقعیت تک به تک قرار داد و البته او نیز ضربه‌اش را به سمت دروازه زد و در شرایطی که حتی دروازه‌بان هوادار نیز تسلیم شده بود، محسن سفیدچقایی، مدافع جوان هوادار بی‌خیال توپ نشد و روی خط، توپ را دور کرد تا امیدها برای تیمش همچنان زنده بماند.

این مدافع پیشتر نیز از این دست نجات دروازه‌ها داشته و مقابل پرسپولیس مهاجم خارجی این تیم را ناکام گذاشت.

blank

#نبیل_باهویی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.