?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 23:40
کد خبر : 27893

مسافری در زمان که ۳۵۰ میلیون دلار درآمد داشت و ناگهان ناپدید شد | او از سال ۲۲۵۶ آمده بود

مسافری در زمان که ۳۵۰ میلیون دلار درآمد داشت و ناگهان ناپدید شد | او از سال ۲۲۵۶ آمده بود

علم مدرن امروزی چنان با سرعت در حال پیشرفت است که ما هر روز رکوردهای جدیدی را در زمینه علم به ثبت می رسانیم. اما حتی بعد از این همه پیشرفت در طول زمان، هنوز سوالاتی وجود دارد که علم پاسخی برای آنها ندارد، یکی از این سوالات سفر در زمان است. آیا راهی وجود دارد

علم مدرن امروزی چنان با سرعت در حال پیشرفت است که ما هر روز رکوردهای جدیدی را در زمینه علم به ثبت می رسانیم. اما حتی بعد از این همه پیشرفت در طول زمان، هنوز سوالاتی وجود دارد که علم پاسخی برای آنها ندارد، یکی از این سوالات سفر در زمان است.

آیا راهی وجود دارد که بتوانیم از زمان فراتر برویم و آیا هرگز در آینده پدیده ای مانند سفر در زمان را تجربه خواهیم کرد؟ ما برای همه این سؤالات فقط یک پاسخ داریم، «شاید»، اما هر از گاهی برخی از مردم جهان را پیدا کرده اند که ادعا می کنند مسافر زمان هستند. و برای اینکه دنیا حرفشان را باور کند، قطعاً اطلاعاتی از این دست یا چیزهایی از این دست دارند که بسیار جلوتر از زمان خود به نظر می رسد، به همین دلیل این افراد حتی اگر نخواهند شروع به باور آنها می کنند. در مطلب امروز قصد داریم داستانی از چنین مسافر زمان را برای شما نقل کنیم که با علم به اینکه همه شما شوکه خواهید شد ادعا می کرد از آینده آمده است.

این حادثه در مارس سال ۲۰۰۳ زمانی رخ داد که مردی ۴۴ ساله به نام اندرو کارلسون توسط پلیس شهر تورنتو کانادا به دلیل تجارت داخلی دستگیر شد. معاملات داخلی به این معنی است که قبل از سرمایه گذاری پول در بازار سهام، اطلاعات مربوط به افزایش یا کاهش قیمت سهام از قبل توسط شخصی شناخته شده است. پلیس زمانی به کارلسون مشکوک شد که او با سرمایه گذاری تنها ۸۰۰ دلار در ۱۲۶ معامله پرخطر حدود ۳۵۰ میلیون دلار درآمد کسب کرد. او ۱۲۶ معامله بسیار پرخطر در بازار سهام با مبلغ ۸۰۰ دلار انجام داد، معاملاتی که هیچ سرمایه‌گذار عاقلی هرگز در آن سرمایه‌گذاری نمی‌کرد. اما کارلسون تنها از این ۱۲۶ معامله ۳۵۰ میلیون دلار درآمد داشت و در هیچ یک از این معاملات حتی یک پنی هم ضرر نکرد. معامله می کند. به گفته بازار سهام، این غیرممکن بود، زیرا بازار سهام جایی است که حتی بزرگترین سرمایه گذاران هرگز حق ندارند و در نهایت در جایی ضرر می کنند. اما در مورد کارلسون، شرایط کاملا برعکس بود.

سودهای غیرعادی که در بازار سهام کارلسون به دست می‌آمد، توجه کمیسیون بورس اوراق بهادار را به خود جلب کرد. آنها کاملاً مطمئن بودند که شخصی به کارلسون کمک می کند تا این پول سریع را به دست آورد یا باید چنین رازی داشته باشد که به کمک آن در بازار سهام ایالات متحده وحشت ایجاد کرده است. در نتیجه، کارلسون توسط FBI به این مظنون دستگیر شد.

در طول بازجویی، پلیس امیدوار بود که شاید کارلسون و افرادی که به او کمک کردند ردیابی شوند، اما آنها غافل بودند که موضوع قرار است حتی پیچیده تر شود.

او به پلیس گفت که از سال ۲۲۵۶ مسافر زمان بوده است، به همین دلیل از قبل می دانست که در بازار سهام قرار است چه اتفاقی بیفتد. اما پلیس سخنان او را آشغال تلقی کرد و به روش خود شروع به رسیدگی به پرونده کرد.

کرد

اما پلیس هیچ اطلاعاتی در مورد اندرو کارلسون به دست نمی آورد، نه اطلاعات رسمی از این شخص، نه سابقه دیگری، نه هیچ شناسنامه ای و نه سابقه ای که بتواند ثابت کند فردی به نام اندرو کارلسون در آن زمان وجود دارد، وجود نداشت. در سال ۲۰۰۳، ورود چنین فردی به بازداشتگاه، که هویت او مشخص نشده بود، سابقه او در هیچ کجا وجود نداشت، واقعاً یک چیز بسیار مرموز بود. انگار اندرو برای دنیا در آن زمان وجود نداشت. هر وقت از اندرو سؤال می شد، هر بار می گفت که او مسافر زمان است که در این دوره فقط برای کسب درآمد آمده است. اندرو برای اینکه آنها حرف هایش را باور کنند، چنین اطلاعاتی را در مورد برخی از چنین حوادثی که هنوز اتفاق نیفتاده بود، اما قرار بود خیلی زود رخ دهد، به پلیس داد.

او به پلیس پیشنهاد داد که اگر اجازه رفتن به او داده شود، نحوه درمان ایدز را با روش های مورد استفاده در آینده به آنها بگوید. او همچنین آماده بود تا اطلاعات دقیقی درباره محل اسامه بن لادن بدهد. او به پلیس گفت که قبلاً چندین بار در زمان سفر کرده است و به همین دلیل قول داد که یک عکس حماسی با ماشین زمان تهیه کند. خوشبختانه، اندرو کارلسون تاریخ دقیق حمله آمریکا به عراق را به درستی پیش بینی کرد، که شاید یک حدس خوش شانسی بود، اما درست متوجه شد. اما علیرغم همه اینها، او به دلیل تجارت داخلی زندانی شد و مبلغ وثیقه او یک میلیون دلار نگه داشته شد که مبلغ هنگفتی برای آزادی یک زندانی بود.

blank

 

 

چند روز بعد، یک شخص مخفی وثیقه اندرو را با تشکیل یک اوراق قرضه ۱ میلیون دلاری دریافت کرد. اما زمانی که مدت وثیقه به پایان رسید، اندرو دیگر هرگز در دادگاه حاضر نشد. پلیس چندین بار تلاش کرد تا اندرو را پیدا کند، اما او به طور مرموزی ناپدید شده بود، گویی هرگز اینجا نبوده است. پلیس حتی به شدت تلاش کرد تا فردی را که برای او وثیقه گرفته بود پیدا کند، اما هیچ سرنخی از او پیدا نکردند. بنابراین آیا اندرو موفق شد به زمان خود بازگردد و آیا او واقعاً یک مسافر زمان بود یا یک کلاهبردار حرفه ای؟ هیچ کس پاسخی برای این معما ندارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.