?>
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 - 9:42
کد خبر : 28355

کدام حرکت خداداد افشاریان جنجال آفرین شد و چرا ؟ + عکس

کدام حرکت خداداد افشاریان جنجال آفرین شد و چرا ؟ + عکس

انتشار ویدیویی از جایگاه CIP استادیوم آزادی در لحظه پنالتی آبی‌ها واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است.

حتی به‌کارگیری VAR هم نتوانست دربی بی‌حاشیه‌ای از حیث داوری را شکل دهد و اعتراضات هر دو تیم به عملکرد بنیادی‌فر بحث ساعات اخیر بعد از پایان این بازی بوده است.

بنیادی‌فر که بعد از قضاوت آسیایی خود فرصت چندانی برای استراحت نیافت، به واسطه اینکه قرار بود این دیدار با VAR برگزار شود، به عنوان تنها داور دارای لایسنس مامور قضاوت این جدال شد.

هرچند قضاوت او حتی به رغم به‌کارگیری چندباره کمک ویدیویی نتوانست رضایت هواداران و از همه مهم‌تر کادر دو تیم را به همراه داشته باشد.

موضوع جنجالی اما ساعاتی بعد از این دربی بود؛ جایی که انتشار تصویری از خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران، جنجالی شده است. تصویری در لحظه پنالتی استقلال‌ها که واکنش نفرات حاضر در CIP استادیوم آزادی را به همراه داشته است. اولین تصویر قابل مشاهده در این ویدیوی کوتاه علی خطیر، مدیرعامل آبی‌ها، را با مشت گره‌کرده نشان می‌دهد که طبیعی است راضی از این اتفاق باشد. در ادامه هم یک نفر که گمانه‌زنی درباره هویت و مسئولیت او زیاد است به شکل عجیبی روی کول خداداد افشاریان می‌پرد!

1966862

افشاریان که لحظاتی از این اتفاق (پریدن فرد مذکور روی کولش) شوکه شده، بعد از عبور این فرد لبخندی روی لب دارد و با درآوردن دستانش از جیب، در ادامه جملاتی را به فرد نشسته روی صندلی می‌گوید.

 

این ویدیوی ۶ ثانیه‌ای اما جنجال جدیدی را شکل داده است؛ طرفداران پرسپولیس مدعی خوشحالی رییس کمیته داوران بابت اعلام پنالتی به سود استقلال و حضور وی در حلقه حامیان این  تیم هستند و در سمت مقابل نیز با لفظ دلخوری و ناراحتی افشاریان بابت اعلام پنالتی از سوی طیف استقلالی مواجه شده است.

حضور افشاریان در حلقه استقلالی‌ها شاید در این لحظه اتهامات را به او بیشتر کند، اما نباید از یاد برد که جایگاه CIP از تعداد نفراتی محدود و از هر دو طرف (استقلال و پرسپولیس) شکل می‌گیرد. اینکه از نوع نگاه و شاید لبخند افشاریان اتهامی (چه استقلالی و چه پرسپولیسی) بشود به او وارد کرد هم دور از ذهن است. با این حال مسلما باید منتظر واکنش افشاریان بابت این موضوع بود و دید او چه توضیحی در این خصوص دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.