?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 7:57
کد خبر : 28602

تعداد رابطه جنسی استاندارد برای متولدین دهه شصت و هفتاد چند مرتبه در ماه است ؟

تعداد رابطه جنسی استاندارد برای متولدین دهه شصت و هفتاد چند مرتبه در ماه است ؟

رابطه جنسی تنها عامل ایجاد کننده صمیمیت بین زوجین نیست؛ ولی پژوهش ها نشان داده است کیفیت رابطه جنسی، صمیمیت زوجی را افزایش می دهد و نقش مهمی در رضایت از زندگی ایفا می کند.

رابطه جنسی به واسطه افزایش تولید و ترشح دوپامین، منجر به احساس لذت می شود. امروزه لذت حاصل از برقراری رابطه جنسی با شریک زندگی محدود به سن و سال نیست؛ اما در دو دهه قبل چنین ادعایی در مورد رابطه جنسی فاقد اعتبار بوده و عموم مردم رابطه جنسی را محدود به دوران جوانی می دانستند.

رابطه جنسی چند بار باید باشد؟

رابطه جنسی چند بار در هفته طبیعی است؟ این سوال ذهن بسیاری از افراد را درگیر می کند.

به گزارش خط سلامت طبق یک مطالعه مشخص شده است بین سن و تعداد دفعات رابطه جنسی ارتباط مستقیم وجود دارد. با افزایش سن، میل جنسی کاهش می یابد. به دنبال کاهش میل جنسی، میانگین دفعات رابطه جنسی بین زوجین به میزان قابل توجهی کم می شود.

رابطه جنسی در اوایل رابطه

رابطه بعد از یک ماه عسل عاشقانه آغاز می شود. با در نظر گرفتن همه پارامتر ها مانند سن، انرژی و زمان، به طور کلی تازه عروس و داماد ها از صمیمیت و نزدیکی بیشترین لذت را می برند. بر اساس مکانیسم های بدن، در این دوران هیجان و میل به رابطه جنسی در بالاترین سطح خود قرار دارد. در این دوران محدودیتی برای تعداد رابطه جنسی وجود  ندارد.

نیازی به گفتن نیست که تعداد رابطه جنسی در این مرحله از زندگی در بالاترین سطح خود قرار دارد و رابطه جنسی روزانه بخشی از برنامه عادی آن ها است. همچنین، این جرقه در زندگی یک زن و شوهر، رابطه را برای سال های آینده زنده و سالم نگه می دارد.

رابطه جنسی بعد از ۳۰ سالگی

بعد از ۳۰ سالگی مسئولیت ها و برنامه ریزی های مالی برای آینده و یا سرمایه گذاری در خرید خانه، صمیمیت زوجین را به چالش می کشد؛ زیرا بیشتر زوجین برنامه ریزی خانواده خود را در این دوره از زندگی انجام می دهند. بچه دار شدن نیز تعداد رابطه جنسی آن ها را کاهش می دهد. همه این عوامل چالش برانگیز به طور مستقیم بر صمیمیت جسمی زن و شوهر تأثیر می گذارد و زمان بسیار کم تری برای رابطه جنسی برای آن ها ایجاد می کند.

طبق نظرسنجی انجام شده در هند، بسیاری از مردم اعتراف کردند هیچ وقتی برای عشق ورزیدن و رابطه جنسی ندارند. ۳۸ درصد از مردان و حدود ۴۵ درصد از زنان می گویند مشکلات زندگی به آن ها فرصتی برای رابطه جنسی نمی دهد. اما مشغله کاری نمی تواند بهانه ای برای کاهش صمیمیت باشد.

لازم است مردان با کمک کردن به همسران خود در انجام مسئولیت های خانه، پیوند خود را با آن ها قوی تر کنند. هنگامی که زن و شوهر در آشپزخانه با هم کار می کنند یا از کودک خود مراقبت می کنند، یک بوسه صمیمیت و ارتباط میان آن ها را قوی تر می کند.

در حقیقت سبک زندگی و علاقه زوجین به یکدیگر بعد از ۳۰ سالگی، فراوانی رابطه جنسی آن ها را تعیین می کند. به طور متوسط، هفته ای دو بار رابطه جنسی برای دهه ۳۰ بسیار مناسب است.

رابطه جنسی بعد از ۴۰ سالگی

رابطه خوب در دهه ۴۰ کاملا به صمیمیت بین زوجین در دهه ۳۰ مرتبط است. تعداد دفعات رابطه جنسی در این گروه سنی کمی تغییر می کند، حتی اگر داشتن رابطه جنسی دارای مزایای سلامتی باشد. یک زوج ۴۰ ساله معمولاً کیفیت را به کمیت ترجیح می دهد.

زن و شوهر از نظر اقتصادی ثبات بیشتری دارند و رابطه معناداری با یکدیگر دارند. این درک و مراقبت در عشق ورزی آن ها نیز منعکس می شود. بنابراین، یک زوج ۴۰ ساله بیشتر یکدیگر را می بوسند و در آغوش می گیرند.

زن و شوهر از نظر اقتصادی ثبات بیشتری دارند و رابطه معناداری با یکدیگر دارند. این درک و مراقبت در عشق ورزی آن ها نیز منعکس می شود. بنابراین، یک زوج ۴۰ ساله بیشتر یکدیگر را می بوسند و در آغوش می گیرند.

آن ها از نشان دادن محبت خود در اجتماعات خجالت نمی کشند و نکته جالب این است که زوجین در دهه ۴۰ صرف نظر از سن و زمان آتش عشق و رابطه خود را گرم نگه می دارند. دو مرتبه رابطه جنسی در ماه برای این سن بسیار مناسب است.

منبع : خط سلامت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.