?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 8:53
کد خبر : 28650

لابد یک چیزی می دانم وقتی می گویم بلیط بازی ما با پرسپولیس را بخرید

لابد یک چیزی می دانم وقتی می گویم بلیط بازی ما با پرسپولیس را بخرید

هافبک تکنیکی شمس آذر مدعی است که جدال این تیم با پرسپولیس می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد و هواداران تماشای آن را از دست ندهند.

شمس آذر هشتمین هفته بدون شکست را پشت سر گذاشته و اکنون در جدالی سخت خود را مهیای دیدار مقابل پرسپولیس می‌کند. آنها در دیدار مقابل تیم‌های بالانشین جدول (تساوی برابر استقلال)، (برتری برابر تراکتور، ملوان) را در کارنامه دارند و باید دید برابر پرسپولیس چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

علی اصغر اعرابی هافبک تکنیکی شمس آذر مدعی است تیمش برای اجرای یک نمایش کاملا فوتبالی آماده تقابل با پرسپولیس خواهد شد. او که مقابل ملوان زننده هر دو گل تیمش در انزلی بود، اینبار برابر نفت آبادان نتوانست این درخشش را تکرار کند و درباره این بازی می‌‎گوید: ما به دنبال یک برد خانگی دیگر بودیم. شرایط بازی اما به سمتی رفت که از این هدف دور ماندیم. نفت در جایگاه مناسبی در جدول قرار نداشت و همین عاملی بود که با بستن مسیرهای گلزنی به دنبال حداقل امتیاز از این جدال باشند و کار را برای ما سخت کردند.

وی درباره بازی این هفته تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید: تیم ما از خودباوری خوبی برخوردار است و همین عاملی شده که از رقابت با هیچ تیمی ترس نداشته باشد. فوتبال است و هر نتیجه‌ای در آن امکانپذیر است و مهم این است که در پایان ۹۰ دقیقه از عملکرد خودت راضی باشی و به قولی همه چیز را در زمین گذاشته باشی. ما با هدف کسب امتیاز در همه بازی‌ها کار را دنبال می‌کنیم.

اعرابی در واکنش به این سوال که پرسپولیس شرایط خوبی را دنبال نمی‌کند و بعد از ناکامی چند وقت اخیر این تیم احتمالا استقبال خوبی نیز از سوی هواداران شاهد نباشند گفت: اتفاقا امیدوارم هواداران پرسپولیس کاملا در این بازی حاضر باشند. خیال ما که از حضور هواداران عزیز قزوینی در سکوها راحت است. خوشبختانه مسیر چندان طولانی نیست و قطعا آنها هر طور شده برای حمایت ما خودشان را به آزادی خواهند رساند. این وعده را می‌دهم که هر کس بلیت بازی ما مقابل پرسپولیس را نخرد سرش کلاه می‌رود و شانس تماشای یک بازی زیبا را از دست داده است!

هافبک تکنیکی شمس آذر ادامه داد: تیم فوق العاده‌ای داریم و پرسپولیس نیز تحت هر شرایطی تیمی قابل احترام و بزرگ است که با شایستگی طی فصول گذشته به قهرمانی دست یافته است. قطعا بازی سختی پیش روی ما قرار دارد اما تمام تمرکز ما روی تمرینات و تدابیر کادرفنی برای این بازی است و امیدواریم بتوانیم در یک روز خوب، نمایش فوتبالی قابل توجهی را به جا گذاشته و هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند.

اصغر اعرابی درباره اینکه آیا قادر خواهند بود پرسپولیس را شکست دهند یا خیر گفت: ما تلاش خودمان را می‌کنیم. نمایش تیم ما در بازی‌‎های خارج از خانه و مقابل مدعیان نیز نشانگر این موضوع است که تحت هر شرایطی به دنبال برد هستیم. ما تلاش می‌کنیم و امیدوارم اتفاقی که هدف ماست در این بازی رقم بخورد.

منبع: ورزش سه

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.