?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 14:58
کد خبر : 29052

رونمایی از مجسمه عجیب شکیرا در حال رقص شکم + عکس

رونمایی از مجسمه عجیب شکیرا در حال رقص شکم + عکس

شکیرا همیشه غرور خود را برای زادگاهش بارانکیلا در کلمبیا ابراز کرده است و شادی زیادی را برای هموطنان کلمبیایی خود به ارمغان آورده است. در حرکتی دلگرم کننده، شهر او را با یک مجسمه برنزی ۲۱.۳ فوتی (۶.۵۰ متری) تجلیل کرده است. طی مراسمی ویژه، این مجسمه در ۲۶ دسامبر با حضور پدر و

شکیرا همیشه غرور خود را برای زادگاهش بارانکیلا در کلمبیا ابراز کرده است و شادی زیادی را برای هموطنان کلمبیایی خود به ارمغان آورده است. در حرکتی دلگرم کننده، شهر او را با یک مجسمه برنزی ۲۱.۳ فوتی (۶.۵۰ متری) تجلیل کرده است.

طی مراسمی ویژه، این مجسمه در ۲۶ دسامبر با حضور پدر و مادر شکیرا، آقای ویلیام مبارک و خانم نیدیا ریپول، رونمایی شد.

مجسمه این نماد کلمبیایی، در ملکون دل ریو در شهر معروف «پایتخت اقیانوس اطلس» قرار دارد. این مجسمه که شش تن وزن دارد، با لوحی همراه است که حرفه این خواننده و فعالیت های بشر دوستانه او را تعالی می بخشد.

این مجسمه نمادی از رقص شکم نمادین شکیرا است که نمادی از امواج دریا و رودخانه است. این مجسمه توسط هنرمندی به نام یینو مارکز در محله لاپاز و با حمایت دانشجویان و فارغ التحصیلان مدرسه هنر منطقه ساخته شده است.

شکیرا عکس هایی از پدر و مادرش به اشتراک گذاشت که به نظر می رسید روحیه خوبی دارند. والدین شکیرا به نمایندگی از او در این مراسم، مجسمه‌ ای را رونمایی کردند که نمادی از غرور ساکنان بارانکیلا نسبت به خواننده و کمک‌ های او به جهان است. برادران خواننده نیز همانطور که خود شکیرا تأیید کرد در این مراسم شرکت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.