?>
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 19:05
کد خبر : 29172

اخبار نگران کننده در مورد سردار آزمون / ماجرا چیست ؟

اخبار نگران کننده در مورد سردار آزمون / ماجرا چیست ؟

مشاور فنی تیم ملی فوتبال اعلام کرد وضعیت سردار آزمون برای حضور در جام ملت‌های آسیا هنوز مشخص نیست.

مدت‌ها قبل از شروع آزمون در جام ملت‌های مطرح شده است. در زمان عقد قرارداد ایران با آ. اس. رم مطالبی درباره شرط باشگاه ایتالیایی مبنی بر غیبت او در جام ملت‌های آسیا هنگام عقد قرارداد منتشر و با گذشت زمان مشخص شد که ظاهرا این ماجرا درست است.

بعد از این اتفاقات قرار بر این شد که امیر قلعه‌نویی در سفری به ایتالیا شخصا با ژوزه مورینیو مربی رم صحبت کند و اجازه حضور در آزمون در ترکیب ایران برای جام ملت‌ها را بپذیرد، اما این مسائل نیز هنوز میسر نشده است.

در چنین شرایطی شایعات بسیاری درباره آزمون غیبت در ترکیب ایران منتشر شده و جالب است که اعضای تیم ملی نیز از وضعیت ایرانی و حضور یا عدم حضور او در جام ملت‌ها بی‌خبر هستند.

هومن افاضلی مشاور فنی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران درباره آخرین وضعیت سردار آزمون گفت: «تا جایی که من اطلاع دارم، قرار بود آقای قلعه‌نویی سفری به ایتالیا داشته باشند و مستقیم صحبت کنند. شرایط رایگان ارائه شده است. بخشی از آن به بحث مربوط می‌شود، اما چه اتفاقی می‌افتد را هنوز خودمان نمی‌دانیم.»

او ادامه داد: «باید ببینیم باشگاه رم چقدر همکاری می‌کند؛ سردار آزمون بازیکنی برای ما است. او روی بازیکنانی است که همه آسیا او حساب می‌کنند و شناخته می‌شوند. امیدوارم شرایط استفاده از ارائه شود. چه اتفاقی می‌افتد را باید کمی بیشتر صبر کنیم.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.