?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 10:30
کد خبر : 29319

غوغای سردار آزمون برای رم در بازی قبل از جام ملتهای آسیا

غوغای سردار آزمون برای رم در بازی قبل از جام ملتهای آسیا

سردار آزمون باز هم در نقش ناجی رم و ژوزه مورینیو ظاهر شد.

سردار آزمون روزهای پر سر و صدایی را سپری کرد. ابتدا اعلام شد او به دلیل بند موجود در قراردادش با رم شاید نتواند تیم ملی را در رقابت‌های جام ملتهای آسیا همراهی کند اما در ادامه تعامل بین باشگاه ایتالیایی و فدراسیون فوتبال به این منجر شد که آزمون با کمی با تاخیر و حداکثر تا دهم ژانویه به اردوی تیم ملی ملحق شود.

سردار اما امروز نشان داد که این حواشی اخیر هیچ تاثیری روی او نگذاشته است. جایی که او در دیدار برابر کرمونزه در جام حذفی ایتالیا یا همان کوپا ایتالیا باز هم در نقش ناجی ژوزه مورینیو و تیمش ظاهر شد.

در حالی که انتظار می‌رفت با توجه به قدرت نه چندان زیاد حریف امروز رم، سردار آزمون در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود اما باز هم این اتفاق رخ نداد و ستاره ایرانی با نظر ژوزه مورینیو کار را از روی نیمکت آغاز کرد. با این حال مطابق پیش‌بینی سردار در نیمه دوم بازی به میدان آمد.

سردار تنها ١٠ دقیقه بعد از ورود به زمین با یک پاس گل هنرمندانه زمینه بازگشت رم به بازی را فراهم کرد. ستاره ایرانی با یک پاس تو در استثنایی روملو لوکاکو را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز کار راحتی برای باز کردن دروازه حریف داشت. چند دقیقه بعد هم پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را زد تا جالوروسی علاوه بر فرار از یک فاجعه به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند. ‌‌

سردار آزمون با این عملکرد مثبت و پاس گل یک بار دیگر نشان داد که از چه توانایی‌های ویژه‌ای برخوردار است. همچنین مشخص شد که چرا مسئولان رم و ژوزه مورینیو برای حضور او در تیم ملی مقاومت می‌کردند. بازیکنی که قطعا یکی از ارکان اصلی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملتهای آسیا نیز خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.