?>
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 20:17
کد خبر : 29358

خانم بازیگر : حیف کلمه حیوان که برای علی کریمی به کار برده شود

خانم بازیگر : حیف کلمه حیوان که برای علی کریمی به کار برده شود

محیا دهقانی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به اظهارات اخیر کریمی درباره حمله تروریستی در کرمان تاکید کرد: حرکت مردمی برای سردار شهید قطعا ادامه‌دار خواهد بود و کسی نمی تواند آن را متوقف کند

محیا دهقانی بازیگر سینما و تلویزیون، محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت: اگر دشمن می‌خواست با این حادثه که در نزدیکی مزار سردار شهید سلیمانی به وجود آورد ترس را در جان مردم بیندازد با این کار آنها نتیجه عکس می‌گیرد. این حرکت مردمی برای سردار شهید قطعا ادامه دار خواهد بود و کسی نمی تواند آن را متوقف کند. همانطور که این سردار، جانش را شجاعانه برای کشورش به دست گرفت، هموطنان ما هم همین حس را به کشورشان دارند.

وی برای خانواده هایی که در این حادثه تلخ عزیزانشان را از دست دادند، آرزوی صبر کرد.

دهقانی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به استوری علی کریمی که از شهادت هموطنانمان در انفجار کرمان ابراز خوشحالی کرده بود واکنش نشان داد و افزود: کسانی که از ریخته شدن خون‌های پاک، خوشحالی می‌کنند، دیگر بشر نیستند و حتی حیف که کلمه حیوان برای آنها به کار برده شود. چطور می توانند درباره خون پاک مردمی که با آن عشق و آن نگاه به کرمان رفتند و این اتفاق برایشان افتاده، اینگونه صحبت کنند؟!

وی اظهارات اخیر کریمی را تاریکی و شیطان صفتی محض دانست و تصریح کرد: علی کریمی دیگر نمی‌تواند برای جوانان تعیین‌تکلیف کند، اتفاقا خوشحال هستم که این آدم خوشحالی خود را اینگونه بروز داده است تا جوانان ما چنین افرادی را سرمشق خودشان قرار ندهند.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: آنها چگونه می‌توانند برای به خاک و خون کشیده شدن هموطن خودشان و خاک خودشان و اصل و نسب خودشان ابراز خوشحالی کنند؟ چنین انسانی بی ذات‌ترین و بی وجدان‌ترین فرد می تواند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.